שני הרוגים בתאונה בבית שמש; רכב שנמלט מהזירה צנח לתהום

שני גברים שנסעו על רכב מסוג קלאב-קאר חשמלי נהרגו בתאונה עם רכבים פרטיים • בתאונה נפצעו שני נערים כבני 13 באורח בינוני ואישה כבת 35 באורח קל • חקירת המשטרה: נהג אחד הרכבים נמלט, התנגש בגדר - וצנח לתהום מגובה של שלושה מטרים • פונה לבית החולים במצב בינוני
חיים טוויל
ט"ו אדר התשע"ח / 02.03.2018 12:57

שני גברים כבני 50 נהרגו היום (שישי) בתאונה בין שני רכבים פרטיים לרכב מסוג קלאב-קאר חשמלי ברחוב רמב”ם בית שמש.

בתאונה נפצעו שני נערים כבני 13 באורח בינוני ואישה כבת 35 באורח קל.

הפצועים טופלו על ידי כוחות ההצלה ופונו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

במקביל, גבר כבן 60 שהיה מעורב בתאונה הקטלנית נמלט מהמקום ובמהלך נסיעתו פגע במעקה הפרדה והידרדר לחניה מגובה של שלושה מטרים ברחוב החיד”א בשכונת חפציבה בבית שמש. הוא נפצע באורח בינוני.

חובשים של מד”א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם, לאחר שחולץ מהרכב על ידי אזרחים כשהוא בהכרה וסובל מחבלות ופציעות.

מדוברות כבאות והצלה מחוז ירושלים נמסר: “לוחמי האש בפיקודו של רשף קובי טובול, חילצו את הלכוד מתחת הרכב, כשהוא ללא רוח חיים. בתאונה למרבה הצער נהרג עוד אדם אחד, ונפצעו עוד מספר אנשים בדרגות פציעה שונות. כוחות הרפואה במקום טיפלו בפצועים והעבירו אותם לבתי החולים.

“בתאונה ברחוב החיד”א פונה פצוע והועבר לטיפול על ידי אנשי הרפואה. כרגע שני האירועים בשלבי סיום. בזירות התאונה, נמצאים שוטרי משטרת ישראל המכוונים את התנועה”.

מהמשטרה נמסר: “התקבל דיווח על תאונת דרכים קשה בין רכב לטרקטורון ברחוב רמבם בעיר בית שמש. שוטרים שהוזעקו למקום סגרו את הרחוב במטרה לאפשר לכוחות החירום, החילוץ וההצלה מעבר מהיר. בוחני אגף התנועה של המשטרה בדרך למקום לבדיקת הנסיבות ופתיחה בחקירה.

“במשטרה התקבל דיווח על תאונה נוספת שהתרחשה בעיר בית שמש, במהלכה רכב ככל הנראה פגע בגדר והתהפך לתוך לתוך שטח סמוך. שוטרים פועלים במקום להכוונת התנועה ובודקים את הנסיבות להתרחשות התאונה.

“מחקירה ראשונית של המשטרה עולה החשד כי רכב שככל הנראה מעורב בתאונה קטלנית ברחוב רמב”ם, על פי החשד נמלט והתנגש בגדר ברחוב החיד”א, שם התהפך לשטח סמוך. נהג הרכב פונה על ידי מד”א לבית החולים.

שוטרים בדרכם לבית החולים”.

תאונה, בית שמש, קלנועית

תאונה, בית שמש, קלנועית

צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז י-ם

יצחק מרמורשטיין חובש באיחוד הצלה סיפר על התאונה ברחוב הרמב”ם: “כשהגעתי לזירה יחד עם חובשים נוספים שגרים בסמיכות למקום נתקלנו בזירה של תאונה קשה עם מעורבות שלושה כלי רכב ורכב תפעול (גולף) חשמלי.

“למרבה הצער שני הרוכבים ברכב החשמלי נהרגו. כמו כן הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לילד שנפצע בינוני עד קשה, לילד נוסף שנפצע באורח בינוני, ולאשה שנפצעה באורח קל”.

חובש רפואת חירום במד”א, צורי מאירס, סיפר: “מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, שני גברים כבני 50 מהרכב החשמלי היו מחוסרי הכרה כשאחד מהם היה לכוד. ניסינו להעניק להם טיפול רפואי וביצענו בהם פעולות החייאה, אבל הפציעות שלהם היו קשות ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם בשטח.

”שני נערים שנסעו גם כן ברכב החשמלי היו בהכרה וסבלו מחבלות בחזה, הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם במהירות בניידות טיפול נמרץ לביה”ח הדסה עין כרם שמצבם בינוני. נהגת הרכב הפרטי, אישה כבת 35 נפגעה באורח קל וטופלה על ידי צוותי מד”א”.

תמונות מהזירה: דוברות  המשטרה
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות