נהג אגד ממזרח ירושלים פגע בילדה בת 14 שוחרר – והמשיך לפגוע בה

נהג אגד, ערבי ממזרח ירושלים, נעצר לאחר שפגע בנערה בת 14 שהסיע ללימודים - ופיתה אותה לקשר ביניהם • הנהג כבר נחקר בעבר, אך שוחרר והמשיך לפגוע בנערה • רק לאחר התערבות להב"ה הוא נעצר
חיים טוויל
י"ב אדר התשע"ח / 27.02.2018 14:56

ערבי תושב מזרח ירושלים, נהג בחברת אגד, נעצר לאחר שפגע בנערה יהודייה בת 14.

הנהג כבר נחקר לפני מספר חודשים, אך שוחרר והמשיך לפגוע בנערה. לאחרונה הוא נעצר שוב – בעקבות פניה של ארגון להב”ה.

לפני כחצי שנה פגש הנהג את הנערה ופיתה אותה לקשר  ביניהם. הנהג שלח לנערה הודעות קוליות ותמונות וואטסאפ בהן הוא מציע לה הצעות בלתי ראויות. בעקבות תלונה למשטרת ירושלים הוא נעצר, אך שוחרר זמן קצר לאחר מכן בתנאים מגבילים האוסרים עליו לפגוש את הצעירה.

עם שחרורו מההגבלות, המשיך הנהג להיפגש עם הנערה ואף פגע בה שוב. בעקבות התערבות של עורכת הדין ורד לוי מטעם ארגון להב”ה, נעצר הנהג ומעצרו הוארך בבית משפט השלום בירושלים.

ענת גופשטיין מארגון להב”ה, המלווה את התיק: “המקרה חמור ביותר אך חמורה עוד יותר אוזלת היד של המשטרה שלא עצרה את הנהג ושחררה אותו בתנאים מגבילים.

”לצערי גם אגד התרשלו בתפקידם ובמקום לפטר אותו הוא המשיך בעבודתו”.

גופשטיין העידה: ”לצערי זה לא המקרה היחיד שבו אנו מטפלים, כשנהגים של אגד בעיקר ממזרח ירושלים יוצרים קשרים עם ילדות או צעירות יהודיות ופוגעים בהן”.

עורכת הדין ורד לוי סיפרה: “התקבלה פניה מאב שנחרד לגלות שנהג אגד שהסיע את בתו הקטינה ללימודים פגע בה במשך תקופה ארוכה. האב מסר תלונה מפורטת למשטרה, מתועדת ומגובה בין היתר בדברי תועבה רבים שנשלחו, אך לצערי המשטרה בחרה לפתוח תיק רק על פגיעה בפרטיות והוא שוחרר.

”במשך כל הזמן הזה הוא הסתובב חופשי והמשיך לפגוע בילדה, ורק לאחר התערבותנו הוא נעצר ואני מקווה שיועמד לדין על מעשיו החמורים”.

דובר אגד, רון רטנר, הביע שאט נפש מהמעשים המיוחסים לנהג ומסר בתגובה: “מדובר, לכאורה, באירוע קשה וחריג המצוי בחקירת משטרה לאחר שהנהג, עובד זמני ממזרח ירושלים, נעצר ביום א’. מדובר באירוע חריג שאינו משקף את התנהגותם של נהגי אגד בכלל ונהגי אגד הערבים ממזרח ירושלים בפרט, העושים רובם ככולם עבודה טובה ומקצועית.

“עד אשר תושלם חקירת המשטרה הנהג לא ישוב לעבודתו כנהג רכב ציבורי ובכל מקרה אם ימצא ממש בטענות הוא יפוטר מעבודתו הזמנית באגד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות