המוצרים: ‘פיצה’, ‘מקל סבא’, ו’כוכב’ • המוכר: בחור ישיבה

בן 23, תלמיד ישיבה בבית וגן, ניהל מערך הפצת נפצים וצעצועים מסוכנים באמצעות אפליקציית מסרים ושמות קוד, כולל מחירון שכלל הנחות לכמויות • סוכן משטרה יצר עמו קשר, הגיע לבצע עסקה - ואז זינקו הבלשים ועצרו • במחסן בישיבה נמצאה כמות גדולה של סחורה
חיים טוויל
י"א אדר התשע"ח / 26.02.2018 17:01

‘פיצה’, ‘מקל סבא’, ‘קקטוס קטן’ ו’כוכב’ – אלו חלק מהכינויים בהם השתמש בחור ישיבה  כבן 23, תלמיד ישיבה בשכונת בית וגן בירושלים, בכדי להציע את מרכולתו שכללה נפצים וצעצועים מסוכנים, באמצעות אפליקציית מסרים.

החקירה הסמויה של המשטרה החלה לפני כשבוע, במהלך פעילות מבצעית ממוקדת כנגד מפיצי משחקים מסוכנים לפני תקופת ימי הפורים.

במהלך הפעילות הסמויה התברר כי בחור הישיבה מנהל את מערך הפצת הפרטים המסוכנים באמצעות אפליקציית מסרים, והפיץ מחירון מסודר שכלל אף הנחות לכמויות.

החוקרים החליטו להפעיל סוכן משטרתי, שיצר קשר עם המוכר – והזמין דרכו מגוון נפצים.

היום (שני) במעמד ביצוע העסקה, ניתן האות והחשוד נעצר על ידי בלשי המשטרה. הוא הובא לחקירה בתחנת עוז, שם נחקר בחשד למכירת צעצועים מסוכנים.

בחיפוש שנערך במחסן של החשוד – שמוקם בבניין הישיבה ברחוב הפסגה בבית וגן –  נמצאה כמות גדולה של נפצים וצעצועים מסוכנים.

“הקלות הבלתי נתפסת בה עבריין מציע את מרכולתו המכילה חומרים נפיצים לכל דורש ובהם קטינים באמצעות מחירון המופץ באפליקציית מסרים, הביאה את המשטרה לפעול באופן מיידי נגדו, להפסיק את העבירה ולהביאו לחקירה”, ציינו במשטרה.

במשטרה אומרים: “ברשות משטרת ישראל אמצעים טכנולוגיים מהמתקדמים ביותר, המסייעים מדי יום להביא למעצרם של עבריינים במגוון רחב של תחומים ובמהלך השנה. לקראת ימי הפורים, המשטרה פועלת למגר את תופעת מכירת הצעצועים המסוכנים”.

במשטרה מוסיפים: “כל עבריין שינסה את ‘מזלו’ בסחר והפצה של נפצים וצעצועים מסוכנים, ויעמיד במבחן את יד החוק הארוכה של משטרת ישראל, יתקל בתגובה נחושה, במעצר וחקירה למיצוי מלוא חומרת הדין עמו”.

המחירון: 

מחירון

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הבחור מישיבת קול תורה
    27/02/2018 15:13
    משה יהודה
  1. איזה מוצלחת הישיבה