כחלון: למי שעוד היה ספק, עכשיו זה בדיוק הזמן להמשיך

אכזבה בשמאל: שר האוצר משה כחלון שידר הבוקר מסר של תמיכה בראש הממשלה • בתגובה לירידה במחירי הדיור, הצהיר כחלון: "למי שעוד היה ספק, עכשיו זה בדיוק הזמן להמשיך" - תוך התייחסות במרומז לחקירות של המשטרה • בנט: "שום דבר שפורסם טרם הוכח"
אריה ריבקינד
ח' אדר התשע"ח / 23.02.2018 12:15

אחד האנשים המרכזיים שבידיהם מונח עתידה של הממשלה הוא שר האוצר משה כחלון – ששב והדגיש הבוקר (שישי) כי אין בכוונתו לפרוש מהממשלה, למרות החקירות וההמלצות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

יו”ר כולנו צייץ בעמוד הטוויטר שלו: “למי שעוד היה ספק, עכשיו זה בדיוק הזמן להמשיך בכל הכח. שבת שלום”  – וצירף סרטון שמתגאה בירידה במחירי הדיור.

ביום רביעי בבוקר אמר כחלון בשיחה עם חברי כנסת: “לפי שעה אני לא משנה את עמדתי ונשאר בקואליציה”.

אתמול התייחס גם שר החינוך  נפתלי בנט למצב הפוליטי והבהיר כי רק גורמים משפטיים יכריעו את עתיד הקואליציה.

בהודעה ששלח לפעילי הבית היהודי הצהיר בנט כי העניינים ממשיכים להתנהל כרגיל, וכי ראש הממשלה מתפקד באופן ראוי.

“אנחנו ממשיכים לנהל את ענייני המדינה כרגיל”, פתח בנט את הודעתו. “כפי שכבר אמרתי, עניינים ערכיים הם לשיקול הבוחר, ועניינים פליליים יוכרעו במערכת אכיפת החוק. אנחנו מקווים מאוד שראש הממשלה ייצא נקי מכל התהליכים, לטובתו ולטובת מדינת ישראל. למיטב שיפוטי ראש הממשלה מתפקד כראוי, ויש לנו ממשלה לאומית טובה שתמשיך להוביל את ישראל”.

בריאיון לתכנית ‘דקלסגל’ בגלי צה”ל אמר בנט:  “שום דבר שפורסם בפרשה 4000 טרם הוכח”.

השר אמר עוד כי הוא מאחל לנתניהו שלא יוגש נגדו כתב אישום, אך הבהיר כי לא זו תהיה נקודת המפנה בתמיכה שלו בממשלה. לדבריו, יחליט לגבי הישארותו בממשלה רק לאחר שיערוך “הערכת מצב לפי חומרת כתב אישום, אם יהיה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות