הזמר עמיחי שפיגלר משיק אלבום בכורה: לא אהבתם? הכסף בחזרה

הזמר החסידי עמיחי שפיגלר משיק אלבום בכורה מדהים - 'על הר גבוה' - , ומצהיר: "אני בטוח שתאהבו אותו, אין לי ספק בכך. אם אתם לא רגועים יש לכם שלושים יום להתחרט ולקבל את התמורה בחזרה"
ה' אדר התשע"ח / 20.02.2018 11:55

בכל שבוע מפציע אמן חדש ומשיק אלבום, אבל רק אמן אחד, יוצר מוכשר במיוחד מציע הצעה שלא ניתן לסרב לה: מורידים את האלבום או קונים מקורי ואם לא אהבתם – כספכם יוחזר לכם.

לאמן הזה קוראים עמיחי שפיגלר.

הוא שחרר בעבר מספר סינגלים שהתקבלו באהדה, ובימים אלו משיק את אלבום הביכורים שלו, המכיל אחד-עשר לחנים שחיבר והלחין במגוון סגנונות, כשלכולם הוא מעניק את קולו המתקתק.

שפיגלר, בן 27, הוא נכד לגדול חזני ניו ג’רזי בעבר, מאיר שיקר, ממנו ינק את שורשיו המוזיקאליים ואהבתו לשירה והלחנה.

את האלבום החדש עיבד המוזיקאי  יואלי דיקמן, שמעיד כי מדובר באחת ההפקות המושקעות ביותר עליהם עמל בשנה האחרונה: “עמיחי הוא יוצר בנשמה ומבין היטב איך השיר אמור להתבצע, באופן טבעי זה דרש ממני להיות יצירתי ולספק תוצאה מוזיקאלית ייחודית ובלתי שגרתית”.

אחד השירים באלבום חובר על ידי המלחין והמעבד יובל סטופל לרגל בר המצווה של עמיחי שפיגלר, ובאלבום עמיחי שב ומבצע אותו לצד אחיו מתן.

שירתו הקסומה של עמיחי מעלה געגועים למוזיקה חסידית שהייתה ואיננה, וניתן להבחין כי הוא גדל על המיינסטרים החסידי דוגמת בן דוד, פריד ומיאמי.

“יצאתי לדרך מתוך מטרה להביא שמחה לעם ישראל, זה מה שאני עושה על הבמה וזה מה שביקשתי להעביר באמצעות האלבום. אני חושב שלכן התוצאה מופלאה וזוכה להערכה מכל מי שנחשף לחומרי האלבום”, מספר עמיחי המתגורר כיום ברעננה.

על ההחלטה לאפשר הורדה של האלבום ולרכוש עותק מקורי רק במידה שאהבתם הוא אומר: “יש לי סיבה טובה להאמין שכל מי שיקשיב לאלבום יתחבר אליו מיד ולכן החלטתי להעניק ‘כיסוי ביטוחי’. זה לא גימיק, זו הידיעה שמדובר במוצר מושקע ומופק היטב”.

עם זאת, שפיגלר מגביל את האחריות ל-30 ימים בלבד.

באלבום מופיעים דרכי ההתקשרות עם שפיגלר לשם תוכלו להפנות את התרשמותכם ובקשת ההחזר במידה ולא התחברתם.

האזינו לשיר הנושא ‘על הר גבוה’ – בדואט של עמיחי ומתן שפיגלר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות