בנט: נבצרות או החלפה? “בשום אופן לא. אנחנו מגבים את נתניהו”

שרהחינוך נגד איראן: "תם עידן החסינות של ראש התמנון האיראני. מי ששולח שליחים לפגוע באזרחי ישראל לא יישב לבטח" • על דברי ראש ממשלת פולין: "שוב נשמעו דברי הבל"
אריה ריבקינד
ד' אדר התשע"ח / 19.02.2018 15:53

יו”ר מפלגת הבית היהודי השר נפתלי בנט, התייחס היום (שני) בפתח ישיבת סיעתו בכנסת להסלמה בדרום ולחקירות ראש הממשלה.

בנט פתח: “בסוף השבוע נפגעו ארבעה לוחמי צה”ל בְּפיצוץ מטען על גדר  המערכת בגבול רצועת עזה. מכאן כולנו שולחים איחולֵי החלמה מהירה לחיילים ותקווה שישובו במהרה לשגרה. חמאס בעזה פועל בשליחות איראן, והוא לא לבד”.

הוא הוסיף: “מזה תקופה אנחנו מקדמים את דוקטרינת ראש התמנון, שבבסיסה התובנה שאיראן היא ראש התמנון ששולח זרועות של טרור ללפות את מדינת ישראל מכל עברינו. מזה 30 שנה אנו מקיזים את דם בנינו מול זרועות התמנון, בעוד שראשו מחוסן משום מה. זה פשוט לא הגיוני. אז אומר זאת בבירור: תם עידן החסינות של ראש התמנון האיראני”.

לדבריו, “מדינת ישראל תנהל מולה מערכה כוללת ורציפה באמצעים מדיניים, כלכליים, מודיעיניים וסיכוליים, ואם צריך – גם באמצעים נוספים. מי ששולח שליחים לפגוע באזרחי ישראל לא יישב לבטח”.

בהתייחסו לדברי ראש ממשלת פולין – אמר: “במהלך השבת שוב נשמעו דברי הבל מטעם הממשל הפולני והעומד בראשו. האמת ידועה לנו: אף חוק או אמירה לא ישנו את פני ההיסטוריה הנוראה שהתרחשה על אדמת פולין. במהלך השבועיים האחרונים הגיעו אליי מאות פניות הקוראות לביטול מסעות הנוער לפּולין, על מנת כביכול להעניש, את פולין.

“שקלתי זאת לעומק והחלטתי להמשיך את המסעות לפולין. הפתרון כנגד הכחשת השואה הוא לימוד השואה. המסעות הן הכלי היעיל ביותר לכך היום. ההכנות, הכרת חיי יהודי פולין, ומעל הכל – הביקור באושוויץ-בירקנאו הם ללא תחליף. אנחנו לא נעניש את עצמנו בשל התנהלות ממשלת פולין. המסעות הם התשובה לאלו המנסים לעוות את האמת”.

כשנשאל בנט האם יסכים למהלך נבצרות או החלפה של ראש הממשלה – השיב: “בשום אופן לא. אנחנו מגבים את נתניהו בממשלה לאומית טובה זו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות