פרשת בזק: העורך הראשי של אתר וואלה בעבר ינון מגל העיד במשטרה

במשטרה יבקשו להאריך את מעצרם של בכירי חברת בזק שנעצרו הבוקר • שני בכירים לשעבר בלשכת ראש הממשלה זומנו למסור את עדותם במשטרה • גם עורך אתר וואלה לשעבר ינון מגל מסר עדות בפרשה
חיים טוויל
ג' אדר התשע"ח / 18.02.2018 14:37

העורך הראשי לשעבר של אתר ‘וואלה’ והח”כ לשעבר, ינון מגל, העיד היום (ראשון) במשטרה במסגרת חקירת פרשת בזק – המכונה תיק 4000.

מלבד מגל, זומנו גם שני בכירים לשעבר בלשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו למסור עדות פתוחה בתיק.

הבוקר עיכבה המשטרה לחקירה מספר בכירים בחברת בזק, לצד מקורבים לראש הממשלה נתניהו.

המשטרה צפויה לבקש להאריך את מעצרם של הבכירים שעוכבו, ביניהם גם בכיר מאוד בחברה ובני משפחתו.

המעצרים בוצעו לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה הורה על השלמות חקירה בתיק, בעקבות מידע חדש שהתגלה על מעורבות לכאורה של מקורבי נתניהו בקשר פסול עם בזק.

על המעצר דיווחה דוברות המשטרה והרשות לניירות ערך.

בין השאר, המשטרה בודקת אם ראש הממשלה ובעל השליטה בבזק, שאול אלוביץ’, גיבשו ביניהם עסקה שכללה קבלת הטבות רגולטוריות בתמורה לסיקור אוהד באתר ‘וואלה’ שהיה בבעלות אלוביץ’.

בהודעת בזק לבורסה הבוקר נמסר: “נוכח ראיות שמצאה רשות ניירות ערך במסגרת חקירתה, אשר העלו חשדות לביצוע עבירות נוספות, נפתחה הבוקר חקירה משותפת חדשה של חוקרי הרשות והיחידה ולמאבק בפשיעה הכלכלית בלהב 433, במסגרתה נעצרו מספר חשודים ביניהם נושאי משרה בכירים בקבוצת בזק”.

עוד נמסר: “נכון למועד דיווח זה, אין בידי החברה כל מידע נוסף אודות מהות החקירה ונסיבותיה”.

מגל זומן לתת עדות לאחר שביום חמישי האחרון הודה בריאיון שהעניק ל’דקלסגל’ בגל”צ כי הופעלו עליו לחצים כדי שיטה את הסיקור על ראש הממשלה נתניהו.

“תמיד היו לי הרבה ביקורות על מוציאים לאור. עבדתי בהרבה מערכות תקשורת והיו לי הרבה ביקורות” אמר מגל. הוא הוסיף: “אם אזומן למשטרה אז בהחלט אגיד מה היה שם. היו לחצים מלמעלה לטובת נתניהו, היו תקופות שהיו לחצים, אבל אני חייב להגיד שאני חושב שאם יום אחד אני אצטרך לתת דין וחשבון מול האנשים שהיו מתחתי – אני אצא יותר טוב מרוב עמיתי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות