איזה רעיון: ‘העליון’ הורה להתקין מצלמות באיזור של ‘שלטי הצניעות’

מצאו את הפיתרון? בית המשפט העליון הורה לעיריית בית שמש להתקין בתוך חודש מצלמות באיזור בו נתלים 'שלטי צניעות' • העירייה נדרשת גם לכסות כתובות גרפיטי ולהסיר שלטים ומדבקות
חיים טוויל
ג' אדר התשע"ח / 18.02.2018 14:14

בית המשפט העליון הורה לעיריית בית שמש להתקין בתוך חודש מצלמות באזור בו נתלים שלטי צניעות של ‘הדרת נשים’ במרחב הציבורי.

כמו כן, העירייה נדרשת לכסות כתובות גרפיטי ולהסיר שלטים ומדבקות בנושא.

מעיריית בית שמש נמסר בתגובה: “עיריית בית שמש מכבדת ותכבד כל החלטה של בית המשפט, כולל הסרות חוזרות ונשנות שוב ושוב של השלטים הנ”ל”.

גורם בבית שמש אומר בשיחה עם חרדים 10: “אם לא היה מדובר בעירייה חרדית, קשה להאמין שהשופטים היו מטרטרים כך את העירייה, במקום לפנות מיד למשטרה ולהטיל עליה את המשימה”.

החלטת בג”ץ ניתנה לאחר שבחודשיים האחרונים ערכה עיריית בית שמש שלושה מבצעים, בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל, להסרת השלטים, אולם אלה נכשלו.

בשלושת הפעמים המבצעים להורדת השלטים הופסקו באמצע, על פי הנחיית המשטרה, עקב הפרות סדר אלימות שהתרחשו במקום, ולאחר שהשלטים שהוסרו נתלו מחדש בתוך שעות אחדות.

ראש העיר משה אבוטבול שב וביקש אחרי כל מבצע שנכשל מבית המשפט, “להוציא את העירייה מהמעגל הבלתי פוסק הזה, היות ואין ביכולת הפיקוח העירוני לקיים מבצע מורכב כזה מידי יום וכן לעמוד בעלויות הגדולות הללו מכספי התושבים”.

ראש העיר קרא למשטרת ישראל לאכוף את הסדר הציבורי ופסיקת בית המשפט “שזהו תפקידה ואשר לה היכולות המבצעיות הדרושות לכך, כפי שעושה זאת בתחומים רבים אחרים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות