“משך בשערות של השוטרת”: יוגש אישום נגד צעיר מהחומה השלישית

שוטרים שהגיעו לרחוב החומה השלישית בירושלים הבחינו בילד על הכביש וסייעו לו להגיע למדרכה • אלא שאז התנפלו עליהם כמה עשרות חרדים קיצונים • לפי החשד, חשוד בן 17 תקף שוטרת ומשך בשערותיה ותקף גם שוטר שנחלץ לעזרתה • מעצרו הוארך
חיים טוויל
ג' אדר התשע"ח / 18.02.2018 12:03

הצהרת תובע הוגשה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד חשוד חרדי, בן 17, בגין תקיפת שוטרים ברחוב החומה השלישית בירושלים.

האירוע התרחש ביום רביעי בשעות הערב, כאשר במהלך פעילות מבצעית של כוח משטרה ברחוב החומה השלישית, הבחינו השוטרים בילד הנמצא על הכביש, ועצרו את הניידת במטרה לסייע לילד להגיע למדרכה.

אלא שאז התנפלו לעברם כמה עשרות חרדים קיצונים, שהחלו תוקפים את השוטרים.

במהלך התקיפה, כך על פי החשד, תקף החשוד – בן 17 ועשה חודשים, שוטרת ומשך בשערותיה. בהמשך תקף החשוד גם שוטר נוסף שנחלץ לעזרתה.

החשוד, שנמלט מהמקום, אותר ונעצר תוך זמן קצר על ידי כוחות משטרה נוספים שהגיעו מיד לזירה וערכו סריקות רחבות אחריו.

החשוד הובא לחקירות בתחנת לב הבירה.

היום ניתנה הצהרת תובע על ידי פרקליטות מחוז ירושלים, ובית המשפט המחוזי האריך את מעצרו של החשוד, לצורך הגשת כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים.

“שוטר הנו אדם המיצג את החוק ופועל על פיו כל העת במטרה לאכוף עבירות על סוגיהן ומתן שירות לאזרחים”, אומרים במשטרה. “כל אדם שיפגע בשוטר או ינסה לפגוע בשוטר, תנקוט המשטרה בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לאתרו, לעוצרו ולהביאו לדין וזאת בכל זמן ובכל מקום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות