ג’ייסון גרינבלט מעריך שאורן שאול חי? לפי ציוץ שלו התשובה חיובית

ג'ייסון גרינבלט, השליח האמריקני המיוחד למזרח התיכון, פרסם הערב סדרת ציוצים נגד חמאס ונגד איראן • אבל האם באחד הציוצים מתחבא מידע מסעיר?
נתן פרל
כ' שבט התשע"ח / 04.02.2018 23:11

אחרי שבשבוע שעבר איסמעיל הנייה, ראש הלשכה המדינית של החמאס, הוכנס לרשימת הטרור של ארצות הברית – אנשיו של הנשיא דונלד טראמפ ממשיכים בקו תקיף.

ג’ייסון גרינבלט, השליח האמריקני המיוחד למזרח התיכון, פרסם הערב (ראשון) סדרת ציוצים בהם יצא נגד ארגון הטרור השולט בעזה – ונגד איראן שמסייעת לו ולארגוני טרור אחרים.

“חמאס צריך לפעול לשיפור חייהם של אלו שהוא אמור למשול עליהם, אבל במקום זאת הוא בוחר להגדיל את האלימות ואת הסבל של תושבי עזה”, צייץ גרינבלט בתגובה לחשיפת ניסיון ההברחה של אמצעי לחימה לעזה במסווה של ציוד רפואי.

גרינבלט הוסיף: “תארו לעצמכם  מה אפשר לעשות עם 100 מיליון הדולרים שאיראן מספקת לחמאס על בסיס שנתי, כסף שחמאס משתמש בו עבור אמצעי לחימה ולבניית מנהרות כדי לתקוף את ישראל”.

בהתייחסות של גרינבלט לנושא הנעדרים ניתן ללמוד כי הוא מעריך שהחייל אורן שאול חי, בניגוד לקביעת צה”ל כי החייל אורון שאול הינו חלל שמקום קבורתו לא נודע.

גרינבלט צייץ: “חמאס צריך לאפשר להחזיר את שרידי גופתו של הדר גולדין ואת שחרורו של אורון שאול, וכן  לאפשר גם את שחרור האזרחים הישראלים – אברהם אברה מנגיסטו, הישאם אל-סייד וחומה איברהים אבו גאנימה”.

עם זאת, יתכן והוא נמנע מלפגוע ברגשות משפחת שאול, המתעקשת כי אורון עדיין החיים.

על  איראן צייץ השליח למזרח התיכון: “היא מבזבזת כמיליארד דולרים בשנה לתמיכה בטרור בישראל, בלבנון, בגדה המערבית ובעזה. עם כסף הדמים הזה היא רק מגבירה את האלימות ולא עושה כלום כדי לעזור לפלשתינים. המשטר המושחת בטהרן מבזבז את המשאבים של העם שלו על הרפתקאות צבאיות באזור, במקום להשקיע במדינה ולקדם את השלום מסביב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות