הכחיש ששדד – אבל כשהציגו לו צילומים, הגיב: “איזה חתיך אני…”

תושב קריית מלאכי בן 30 חשוד בביצוע שוד של אלפי שקלים בסניף דואר בעיר • לאורך חקירותיו בחר החשוד להכחיש את החשדות המיוחסים לו בעימות בחדר החקירות, מיד זיהה קורבן השוד את קולו של החשוד - והטיח בפניו: "עכשיו אני בטוח שזה אתה..."
חיים טוויל
י"ט שבט התשע"ח / 04.02.2018 11:25

חקירה שהתנהלה במשטרה  בשבועיים האחרונים, תוך איסוף ראיות ועדויות, הובילה לגיבוש תשתית ראייתית כנגד תושב קריית מלאכי בן 30, בגין שוד סניף דואר בעיר.

על אף שהכחיש בחקירותיו את המיוחס לו, דאג להחמיא לעצמו – “איזה חתיך אני” – כשהוצג בפניו סרטון מצלמת האבטחה שתיעד את השוד.

היום (ראשון) יוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, באמצעות פרקליטות דרום.

חקירת השוד שארע בתאריך 17.1.18 בסניף סוכנות הדואר בעיר קריית מלאכי נפתחה לפני כשבועיים, לאחר שבשעת ערב נכנס אל המקום חשוד – ובאיומי כלי תקיפה שדד את עובד המקום, ועזב לאחר שנטל עמו אלפי שקלים.

כוחות משטרה שהוזעקו לזירה  החלו בפעולות חקירתיות, תוך איסוף ממצאים ועדויות בזירה עצמה ובסביבתה.

בחלוף מספר ימי חקירה הצליחו חוקרי המשטרה, תוך איסוף מודיעיני נרחב, לזהות את החשוד שצולם במצלמת האבטחה כשפניו חשופות.

בלשי המשטרה הגיעו אל ביתו של החשוד והוא נעצר בתאריך 25.1.18 והועבר לחקירה בתחנת המשטרה בקריית מלאכי, שם הכחיש את המיוחס לו – ונכלא.

מעצרו הוארך במהלך ימי החקירה מעת לעת בבית המשפט באשקלון, לטובת המשך ביצוע פעולות החקירה הנדרשות.

לאורך חקירותיו בחר החשוד להכחיש את החשדות המיוחסים לו וזאת על אף שהוטחו בפניו הראיות שנאספו תוך כדי החקירה.

בין הראיות הייתה עדותו של קרוב משפחתו, שפגש בו “לחוסר מזלו” של החשוד, ממש בזמן שיצא מסניף הדואר, לאחר השוד המיוחס לו, ואף ברך אותו לשלום בלא שידע מה עולל קרוב משפחתו רגעים ספורים לפני כן.

בנוסף, לאחר שזיהה עובד הסניף את תמונתו של החשוד במסדר זיהוי שנערך במשטרה, בוצע עימות בין השניים בחדר החקירות, שם מיד זיהה קורבן השוד את קולו של החשוד כקולו של השודד – והטיח בפניו: “עכשיו אני בטוח שזה אתה…”.

באחד מימי החקירה הוצג בפני החשוד סרטון מצלמת האבטחה המוצבת בסניף הדואר, ובה נראה החשוד חשוף פנים. במעמד זה ציין החשוד, ככל הנראה מבלי משים לב, בפני החוקר: “איזה חתיך אני”, כשהוא מביט על דמותו בסרטון.

“מדובר בחקירה שדרשה פעולות מתוחכמות לאור העובדה כי החשוד, בדיעבד, ללא עבר פלילי. איסוף ראיות מדוקדק ומקצועיות החוקרים, הביאה לגיבוש תשתית ולכדי כתב אישום נגדו”, ציינו במשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סחטיין, במשטרת ישראל החלו לעבוד סוף סוף... לכבוד שנת 2018...
    05/02/2018 18:22
    וואלה
  1. לאחר תפירת אלפי תיקים כמו בתיק רצח תאיר ראדה