תוצאות ההסתה? כתובת על הקיר: “מוות לביבי” על בתים ומדרכה בת”א

עובדי עיריית ת"א מצאו מספר כתובות נאצה - בהן: "מוות לביבי" • השר ישראל כץ: "הסתה חמורה וחציית קו אדום. אנחנו קרבים אל סף התהום" • אדלשטיין: "מתי כבר נבין שהסתה מובילה לאלימות?" • אמסלם: "לא צריך גרפיטי כדי להזדעזע ממה שקורה כמעט כל יום נגד ראש הממשלה שלנו"
חיים טוויל
י"ט שבט התשע"ח / 04.02.2018 10:43

כתובות נאצה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו רוססו על קירות מבנה ועל מדרכה במרכז תל אביב.

עובדים של עיריית תל אביב שהגיעו למקום הבוקר (ראשון) נתקלו במספר כתובות נאצה,  בהן גם – “מוות לביבי”.

המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

השר ישראל כץ גינה את כתובות הנאצה נגד ראש הממשלה. “גרפיטי במרכז ת”א עם הכיתוב ‘מוות לביבי’ זו הסתה חמורה וחציית קו אדום, בין אם הרקע אישי, אידיאולוגי, או התנגדות לגירוש מסתנני העבודה”, אמר השר כץ. “אנחנו קרבים אל סף התהום. העבריינים חייבים להילכד במהירות ולהיענש במלוא חומרת הדין”.

יו”ר הכנסת, ח”כ יולי אדלשטיין, הגיב בחשבון הטוויטר שלו: “שוב כתובות נאצה, הפעם נגד ראש הממשלה. מתי כבר נבין שהסתה מובילה לאלימות? מותר לבקר, מותר לא להסכים – אבל אסור בכל איסור להסית”.

יו”ר הקואליציה, ח”כ דוד אמסלם, כתב: “לא צריך גרפיטי בתל אביב כדי להזדעזע ממה שקורה כאן כמעט כל יום נגד ראש הממשלה שלנו”.

הוא הוסיף: “עכשיו כשהכתובת על הקיר, תרתי משמע, תעצרו את זה”.

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי: “כתובות מוות לראש הממשלה דורשות גינוי מכל קצוות הקשת הפוליטית. לא רק ממחנה הימין. קריאה לרצח ואלימות היא דבר מסוכן ויש למצות את הדין עם המסיתים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות