על רקע לאומני • מול המצלמות: תושב ביתר עלית תוקף ערבי בסופר I צפו

תושב העיר ביתר עלית בן 25, מואשם בשורה של התנכלויות לערבים בעיר - על רקע לאומני • ניסה לדרוס פועל ניקיון, פגע באחד העובדים בסופר באמצעות עגלת קניות, וניפץ שמשת רכב וניקב צמיגים של רכב בבעלות ערבי
חיים טוויל
ט"ז שבט התשע"ח / 01.02.2018 15:45

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו”ד בריג’יט ויטאלי, הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד תושב ביתר עילית בן 25, בגין עבירות אלימות והיזק לרכוש ממניע של גזענות או עוינות כלפי ציבור.

על פי כתב האישום, באחד המקרים ביום 23.1.18 בשעות הבוקר, נהג הנאשם במכוניתו בביתר עילית, וכאשר הבחין בפועל ניקיון ממוצא ערבי החליט לדרוס אותו ולפגוע בו בשל מוצאו.

הנאשם נסע עם רכבו אחורה מעט ואז האיץ את רכבו בנסיעה קדימה לעבר המתלונן.

המתלונן, בניסיון שלא להיפגע, עלה על המדרכה והתרחק מהנאשם שלא הצליח לפגוע בו. הנאשם שב וניסה פעם נוספת לפגוע במתלונן עם רכבו, נסע אחורנית ושוב האיץ את רכבו בנסיעה קדימה לעבר המתלונן. הנאשם פגע בעגלת פח ששימשה את המתלונן בעבודתו, אך לא הצליח לפגוע במתלונן ונמלט מהמקום.

מאוחר יותר באותו יום ניסה הנאשם לפגוע באחד העובדים בסופר בביתר עילית באמצעות עגלת קניות, לאחר שהבין כי העובד ממוצא ערבי.

במקרים אחרים המתוארים בכתב האישום, פגע הנאשם בכלי רכב שבעליו ממוצא ערבי – כאשר ניפץ את שמשת הרכב וניקב את הצמיגים באמצעות מברג.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות