היא נערה בת 16. הוא בן 22. ההורים שלהם התחתנו. וכעת הם התארסו

נערה בת 16, הלומדת במוסדות החינוך של תולדות אהרן, התארסה בשעה טובה ומוצלחת עם אחיה החורג, תלמיד ישיבת גור בן 22 • האבא של החתן: "מה יכול להיות מתוק יותר משילד מתוק כזה מתארס בט"ו בשבט"
יוסף גרינבוים
ט"ו שבט התשע"ח / 31.01.2018 21:10

שידוך מיוחד נחגג אמש – ט”ו בשבט – במשפחה ידועה וענפה שבניה עומדים בראש חוגי ‘העדה החרדית’.

הנה הפרטים שחרדים 10 יכול לספר:

הרב א’ פ’, בנו של דמות ידועה מאוד ב’העדה’, התגרש ונישא בזיווג שני בשעה טובה ומוצלחת עם גרושתו של פ’ ז’ – הנמנה על חסידי גור. לאחר נישואיו עבר להתגורר בבני ברק.

אמש בתו מזיווג ראשון של א’, נערה בת 16, הלומדת במוסדות החינוך של תולדות אהרן – ‘חינוך ירושלם’ ומתגוררת בבית סבה בירושלים, התארסה בשעה טובה עם אחיה החורג, תלמיד ישיבת גור בן  22, שהוא בן אמא החורגת ובנו של פ’.

הנערה, כך מספרים בני משפחה, ישבה כמה שבתות בשולחן השבת של אביה, כשאל השולחן מסב גם אחיה החורג. השניים נשאו חן זה בעיני זו – והשידוך יצא לדרך.

“הכלה פתחה את הכיתה שלה. היא הראשונה שהתארסה”, מספר קרוב משפחה. “כמנהג המקום, כל המורות באו לכיתה שלה לרקוד ולשמוח איתה”.

פ’, אביו של החתן, כתב בדף הפייסבוק שלו: “בט”ו בשבט ראש השנה לאילנות. ידועה הברכה לאילן ש’כל נטיעות שנוטעים ממך יהיו כמותך’ – זכיתי שהנטיעות שנטעתי מתוקים ומוצלחים ממני. ומה יכול להיות מתוק יותר משילד מתוק כזה מתארס בט”ו בשבט”.

האב המאושר גרף יותר מ-100 תגובות של מזל טוב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    "דמות ידועה בעדה החרדית" ויש לו פייסבוק... לא מצא איפה לפרסם רק בפייסבוק
    01/02/2018 10:56
    נח
  1. “דמות ידועה בעדה החרדית” ויש לו פייסבוק… לא מצא איפה לפרסם רק בפייסבוק