“מאמי, הבאתי גביע הביתה”: אורן חזן הוא אלוף השש בש של הכנסת

חבר הכנסת הצבעוני מהליכוד זכה בתואר אלוף השבש של הכנסת, כשגבר על ח"כ עמר בר לב ועל דודי אמסלם • ח"כ זוהיר בהלול, שיזם את הטורניר, חזר לימיו הגדולים כפרשן
אבי כץ
י"ד שבט התשע"ח / 30.01.2018 12:27

ח”כ אורן חזן מהליכוד זכה הבוקר (שלישי) רשמית בתואר ‘אלוף השש בש של הכנסת’, לאחר שניצח בטורניר שש בש שנערך במשכן.

 טורניר השש-בש הראשון בכנסת התקיים בטרקלין שאגאל. האירוע התקיים ביוזמת חברי הכנסת דוד אמסלם וזוהיר בהלול, ועמותת כולנא ירושלים, עמותה יהודית ערבית.

בטורניר שיחקו ח”כ מירב בן ארי נגד ח”כ מוסי רז, ח”כ יהודה גליק נגד ח”כ עומר בר לב, ח”כ דוד אמסלם נגד ח”כ אורן חזן, מנכ”ל הכנסת אלברט סחרוביץ נגד ח”כ לאה פדידה – ויו”ר הכנסת יולי אדלשטיין, שניצח את שר הביטחון לשעבר ח”כ עמיר פרץ שהתמודד מולו.

בזמן הטורניר הסתובב ח”כ זוהיר בהלול בין המתמודדים ושידר בצורה “ספקטקולרית”, כפי שנהג לשדר בעבר משחקי כדורגל, את משחקי חברי הכנסת.

חזן גבר בגמר הטורניר על ח”כ עמר בר לב. קודם לכן הביס הח”כ הצבעוני מהליכוד את יו”ר הקואליציה ח”כ דודי אמסלם בניצחון רגיל ובמארס. “אני לא יודע מה קרה. הקוביות לא עבדו”, תירץ אמסלם את ההפסד.

הח”כ המאושר אמר לאחר זכייתו בגביע הטורניר – פינג’אן מוזהב: “הם לא יכולים עלינו באידיאוליגה, לא במליאה וגם לא בבחירות. לא ידוע מה גרם להם לחשוב שהם יכולים עלינו בשש בש, ולי רק נותר לומר – רינתי מאמי, הבאתי גביע הביתה”.

בתום הטורניר הודיע יו”ר סיעת ישראל ביתנו, ח”כ רוברט אילטוב: “בעקבות ההיענות וההצלחה המסחררת של טורניר השש בש בכנסת, סיעת ישראל ביתנו החלה בהכנות לקראת קיומו של טורניר שחמט בכנסת”.

טורניר שש בש

צילום: דוברות הכנסת – יצחק הררי

 יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין אמר: “זה רגע יפה שאין בו קואליציה ואופוזיציה, יהודים וערבים, חילונים וחרדים אלא חברי כנסת שמשתפים פעולה בפרויקט מבורך. אני נזכר בתקופה שפעם חברי כנסת מהקצוות יכלו לשתף פעולה בחקיקה חברתית, לעמוד בראש שדולה משותפת או סתם להיות חברים”.

ח”כ זוהיר בהלול, מיוזמי האירוע, הסביר שאת הרעיון לטורניר לקח מעמותת ‘כולנא’ שמפגישה בין ערביי מזרח ירושלים ליהודים במערב באמצעות משחקי שש-בש. “אני שמח שחברי הכנסת הביעו נכונות להגיע ולהשתתף בטורניר החשוב הזה למרות כל המתחים והמחלוקות”.

ח”כ דוד אמסלם: “אין לי ספק שהמפגש הזה יתרום לשינוי באווירה בין חברי הכנסת”.

צפו בשידור מהטורניר:

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות