גבאי: לפי סקרי עומק שיש לי כחלון ו’כולנו’ לא עוברים את אחוז חסימה

יו"ר המחנה הציוני בטוח שינצח בבחירות: "אני אנצח ותרשמו את זה" • מכריז: "לא אשב עם נתניהו בשום מצב" • ולא רק ראש הממשלה פסול: "מה שבטוח לא אשב עם אביגדור ליברמן המושחת ולא עם הרשימה המשותפת" • טוען: "המפה הפוליטית בישראל - לא תיראה כמו שהיא נראית היום"
אריה ריבקינד
י"ב שבט התשע"ח / 27.01.2018 23:03

יו”ר מפלגת העבודה אבי גבאי נשא ביום שישי דברים בכנס הקבלנים המקצועיים בים המלח – והצהיר: “לא אשב בממשלה עם נתניהו בשום מצב”.

כשנשאל מי השותפות הקואליציוניות שלו אמר גבאי: “לא חושף את המהלכים לפני משא ומתן. מה שבטוח לא אשב עם ליברמן המושחת ולא עם הרשימה המשותפת”.

לפי דיווח בחדשות 2, גבאי טען כי הוא לא מתקרב לימין – והבהיר כי יביא בשבוע הבא הצעה לוועידה של המפלגה לתכנית שתי מדינות לשני עמים.

יצוין כי בראיון שהעניק לתכנית ‘דקלסגל’ בגלי צה”ל אמר גבאי על ליברמן: “הוא האחרון שנשב איתו, זה לא אומר שלא נשב איתו”. גבאי הדגיש כי לא רצה להמשיך לשרת בממשלת נתניהו,  לצד ליברמן “עם מפלגתו המושחתת מהיסוד”.

הוא הוסיף: “אתם מדברים על המפה הפוליטית של ישראל, היא לא תיראה כמו שהיא נראית היום. אני רוצה לשמור לעצמי את החופש לנהל את המשא ומתן הקואליציוני. אני אנצח ותרשמו את זה”.

גבאי טען עוד כי לפי סקרי עומק שבידיו, שר האוצר משה כחלון ומפלגת ‘כולנו’ לא עוברת את אחוז החסימה.

יו”ר המחנה הציוני המשיך וטען כי לקראת הבחירות סדר היום יתחלף: “כשעם ישראל יגיע לבחירות הוא ישאל מי ידאג לביטחון שלנו, ולאחד אותנו. אני פוגש את כולם, ימנים, שמאלנים – והם לא מחפשים מנהיג שייתן להם כותרות”.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סקרים
    28/01/2018 06:52
    דוס
  1. לפי סקרי רוחב שלי שיגיד הלל על מנדט 6 שלו.
    מדבר סקר תרחק אמר מכם שלם רבי שמעון ראש ממשלת סקרים