הרב שלמה אבינר ממשיך לתקוף: קורא לכל הבנות לא להתגייס לצבא

לאחר שפסק כי "עד שלא עושים הפרדה בצבא, אסור להתגייס", קובע ראש ישיבת 'עטרת כהנים': "כמו שהחרדים זכו ליחידות נפרדות, גם אני רוצה. חיילים פונים ומבקשים לשרת בלי בנות, ונענים בשלילה" • "אי אפשר להשתמש בצבא כדי לכפות כפייה אנטי-דתית על חייל שמסרב לשרת עם בנות"
חיים טוויל
א' שבט התשע"ח / 17.01.2018 19:46

לאחר שפסק אתמול כי  “עד שלא מפרידים בין גברים לנשים בצבא, אסור להתגייס לצה”ל” – הצהיר הערב (רביעי) ראש ישיבת עטרת כהנים בירושלים, הרב שלמה אבינר, בתכניתם של פרופ’ אריה אלדד ובן כספית ברדיו 103FM: “אני קורא לכל הבנות לא להתגייס לצה”ל”.

הרב אבינר הסביר: “כמו שהחרדים זכו ליחידות נפרדות, גם אני רוצה יחידה נפרדת. חיילים פונים לנציב קבילות החיילים ומבקשים לשרת בלי בנות, ונענים בשלילה. מכניסים תרבויות זרות לצה”ל”.

לדבריו, “בשנתיים האחרונות המצב מאוד הידרדר. יש מגמה לערבב חיילים וחיילות כמה שיותר, וזה לא עניין צבאי, אלא חברתי. לכן חייל יכול לבקש לשרת בלי בנות”.

הרב ציין עוד: “אי אפשר להשתמש בצבא כדי לקדם אג’נדה תרבותית ולכפות כפייה אנטי-דתית על חייל שלא רוצה לשרת עם בנות. או לשרת ביחידה נפרדת או לשבת בפינה”.

הבוקר תקף שר החינוך נפתלי בנט, את רבה של צפת, הגאון רבי שמואל אליהו, על שקר לפטר את הרמטכ”ל גדי איזנקוט ואת הרב שלמה אבינר על שקרא שלא להתגייס.

“אני דוחה לחלוטין כל קריאה שלא להתגייס לצה״ל, ואת הקריאה החצופה לפטר את הרמטכ”ל”, תקף בנט את שני הרבנים. “קריאות אלו נובעות מחרדה כנה אך שגויה של קבוצות מסוימות כאילו צה”ל החליט לאמץ אג׳נדה פמניסיטית-ליברלית-רדיקלית על חשבון מבצעיות וניצחון במלחמה”.

רבה הראשי של צפת, התייחס הבוקר, בראיון שהעניק לגל”צ, לדבריו הרב שלמה אבינר, שהורה אתמול כי אין להתגייס לצה”ל – עד אשר יתאפשר לגברים לשרת בהפרדה מוחלטת, ללא נשים.

“הצבא נכנס לאג’נדה פמיניסטית מטורפת. לא יודע מה נכנס לאיזנקוט בראש”, אמר הרב אליהו. “שרי הממשלה וראש הממשלה צריכים להגיד לאיזנקוט – תחזיר את המפתחות ולך הביתה. אחרי הדוח של הירידה במוטיבציה היית צריך לארוז. יותר מדי דברים עשית כדי להוריד את המוטיבציה – במיוחד המלחמה בחיילים הדתיים. אני קורא לראש הממשלה להגיד לאיזנקוט: לך הביתה”.

הגר”ש אליהו אמר בתחילת הראיון, כי הוא “מזועזע מאוד. אם הרב שלמה אבינר אמר משפט כזה – צריך להבין מה הוביל אותו לזה. הוא ידוע כאוהב צבא ועם ישראל ואם הוא הגיע למצב שהוא צריך להגיד אמירה כזאת, כנראה שהמצב באמת קשה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות