ח”כ אמסלם: “גפני הגזים. דרעי אמר את האמת. אף פיצוצייה לא תיסגר”

בראיון שהעניק לכאן רשת ב' הגיב יו"ר הקואליציה על דברי ח"כ גפני - שאמר כי פקחים גויים ממשרד הפנים יאכפו את חוק המרכולים: "החוק הזה לא ישנה שום דבר בפועל. צריך לקחת הדברים בפרופורציה"
אריה ריבקינד
כ"ט טבת התשע"ח / 16.01.2018 13:27

יו”ר הקואליציה ח”כ דוד אמסלם אמר היום (שלישי) בראיון שהעניק לתוכנית ‘קלמן-ליברמן’ בכאן רשת ב’ כי חוק המרכולים לא ייאכף ולא ישנה דבר בשטח.

“החוק הזה לא ישנה שום דבר בפועל, ואף פיצוצייה לא תיסגר”, אמר אמסלם בתגובה להקלטה של ח”כ משה גפני – שפורסמה אמש בחדשות 2 –  בה הוא נשמע אומר כי חוק המרכולים ייאכף על ידי פקחים גויים של רשות האוכלוסין שפיקחו עד כה על המסתננים.

אמסלם הוסיף כי גפני דיבר עם פעילים – והגזים בדבריו. “צריך לקחת הדברים בפרופורציה. מה שהשר דרעי אמר – על כך שהחוק לא ייאכף, זו האמת”.

אמסלם אמר בראיון כי הוא לא נהנה בתפקיד יו”ר הקואליציה. “זה פחות מתאים לאופי שלי”, אמר אמסלם. “אני לא בחרתי בתפקיד הזה, אלא הסכמתי לבקשתו של ראש הממשלה נתניהו. יותר עניין אותי מה שעשיתי בוועדת הפנים”.

לדבריו, “בשמאל מכנים אותי כוחני כי אני מקדם חוקים שהם לא אוהבים. מעולם לא השתמשתי באף אמצעי בשביל להשתיק אנשים. תפקידו של יו”ר הקואליציה הוא לדאוג שהקואליציה תתפקד וזה מה שאני עושה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות