המבוכה בש”ס • השר אזולאי: “אין שחר לשמועה. חוזר לעבודה מלאה”

עמית סגל דיווח: ינון אזולאי בנו של השר, יושבע כח"כ במקום אביו - שיתפטר במסגרת החוק הנורבגי • אבל השר מכחיש: "מצופה מאנשי התקשורת לערוך בירור מינימלי בטרם יפרסמו ידיעות חסרות שחר" • מקרוביו לחרדים 10: "במקום להילחם על בריאותו - הוא צריך לעסוק בכותרות מטופשות"
אריה ריבקינד
י"ז טבת התשע"ח / 04.01.2018 20:15

השר לשירותי דת, ח”כ דוד אזולאי מכחיש את הידיעות לפיהן הוא מתכוון להתפטר בקרוב מהכנסת, במסגרת החוק הנורבגי, לטובת בנו ינון, המשמש כיועץ קרוב של שר הפנים אריה דרעי.

“אין כל שחר לשמועה על התפטרות צפויה שלי מהכנסת, עמדתי ואני עומד בקשר רציף עם יו”ר התנועה אריה דרעי ואנחנו מתואמים באופן מלא”, כתב אזולאי, שחזר הערב לביתו.

אזולאי הבהיר: “בכוונתי להגיע ולהשתתף בהצבעות בשבוע הבא בכנסת” הוא הוסיף ותקף את כלי התקשורת: “מצופה מאנשי התקשורת לערוך בירור מינימלי בטרם יפרסמו ידיעות חסרות כל שחר”.

בסביבת השר אזולאי אומרים לחרדים 10, כי הוא אמר בצורה ברורה ומפורשת כי בשבוע הבא יגיע לכנסת. עוד הם אומרים: “במקום להילחם על בריאותו, הוא צריך לעסוק בכותרות מטופשות – וחבל שכך”.

“השר לשירותי דת חוזר ביום ראשון בשבוע הבא בעזרת ה’ לעבודה מלאה”, מבהירים המקורבים.

בציוץ בטוויטר כתב השר:

“בימים אלה סיימתי טיפול רפואי שאינו מסכן חיים. אני מבקש להודות לצוות הרפואי על מסירותו. אני נמצא בביתי ומרגיש טוב ומתכוון לחזור בשבוע הקרוב לכנסת כחבר מן המניין ולשוב לפעילות מלאה בכל הוועדות, ההצבעות והישיבות. שבת שלום לכל בית ישראל”.

למרות שבימים האחרונים הכחיש יו”ר ש”ס, השר אריה דרעי,  את האפשרות שהשר לשירותי דת יתפטר מהכנסת לטובת בנו –  הערב (חמישי) פרסם העיתונאי עמית סגל בחדשות 2, כי השר אזולאי יתפטר במסגרת החוק הנורבגי.

לפי הדיווח, הבאים בתור ברשימה – דני סיידא ואבי אמסלם יתפטרו מהרשימה, והבן ינון, הממוקם במקום ה-16 של רשימת ש”ס לכנסת, יושבע כחבר כנסת.

אבי אמסלם התפטר כבר מרשימת ש”ס לכנסת, כדי להתמנות לסגן ראש העיר אשדוד, אולם בש”ס טוענים כי “אין לכך קשר לאזולאי”.

אשר מדינה, מזכיר סיעת ש״ס אמר הערב: “השר אזולאי יגיע בשבוע הבא להצבעה בכנסת לחוק המרכולים. כל נושא התפטרותו מהכנסת במסגרת החוק הנורבגי לטובת בנו נמצאת בידיו ולשיקול דעתו. כרגע בנו ינון מוצב הבא בתור ברשימה, וכשיחליט השר, בנו יכנס לכנסת מיידית. כל הדיווחים האחרים שפורסמו אינם מבוססים”.

ינון אזולאי והשר אריה דרעי

ינון אזולאי עם אריה דרעי. צילום יעקב כהן

השר דוד אזולאי מתמודד בעת האחרונה עם מחלה קשה ועובר טיפולים בבית חולים, ובשל כך הוא מתקשה להגיע לכנסת.

לפני מספר שבועות, אחרי אחד הטיפולים הוא כמעט נאלץ להגיע ממיטת חוליו באישון לילה אחרי טיפול קשה – כדי להבטיח שיאושר חוק המרכולים בקריאה ראשונה. רק קיזוז שביצע מולו ח”כ אילן גלאון ממרצ, הותיר אותו בבית הרפואה.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין על דרעי!
    04/01/2018 20:10
    דוד
  1. אוהבים אותך, אריה!

  2. אריה, אוהבים אותך!
    04/01/2018 21:06
    שרית
  3. אין על דרעי

  4. לא חדש בכלל
    04/01/2018 21:50
    יוסי
  5. כבר לפני כמה חודשים כתבתי כאן שזאת הקדנציה האחרונה של אזולאי (האבא) בכנסת ובקדנציה הבאה הבן שלו יהיה במקומו.
    כנראה שמישהו מסויים רוצה את זה כבר בקדנציה הזאת ואין לו סבלנות (וכנראה קצת יהדות כמו שכתב יעקב ריבלין בטוויטר…) לחכות לסיום הקדנציה.