דרעי: “בחנתי הבאת גליק להצבעה, אם פגעתי בחברי יהודה אני מתנצל”

שר הפנים פנה אמש אל רב היישוב עתניאל, ובדק האם חבר הכנסת יהודה גליק שיושב 'שבעה' יוכל להגיע לכנסת כדי להצביע על חוק המרכולים • "ההצבעה נועדה לשמור על קדושת השבת, אם פגעתי ברגשותיו - אני מתנצל"
אריה ריבקינד
ט"ו טבת התשע"ח / 02.01.2018 13:30

שר הפנים אריה דרעי התנצל בצהרים בפני חבר הכנסת יהודה גליק מהליכוד, על שביקש אמש לפנות לרב היישוב עתניאל כדי לבדוק האם גליק – היושב ‘שבעה’ לאחר פטירתו רעייתו יפי ע”ה, יוכל להגיע להצבעה בכנסת על חוק המרכולים.

“‏אני כואב את כאב יהודה גליק על מות רעייתו ז״ל”, אמר דרעי, “פניתי אתמול לראש מועצת הר חברון כדי שיבדוק הלכתית עם רב היישוב עותניאל, האם מותר בזמן השבעה, להגיע להצבעה בכנסת שאמורה היתה להיות היום ונועדה לשמור על קדושת השבת.

השר דרעי הדגיש: “אם פגעתי ברגשותיו של יהודה חברי – אני מתנצל”.

בסופו של דבר ההצבעה על חוק המרכולים נדחתה לשבוע הבא, לאחר שהקואליציה לא הצליחה לגבש רוב, גם בשל היעדרותו של גליק וגם בשל היעדרותו של השר דוד אזולאי שעבר הליך רפואי מורכב ומאושפז בבית רפואה.

סיעת ש”ס, מיוזמות החוק מסרה אמש: “בעקבות איסור הרופאים לשחרר את השר דוד אזולאי הנמצא לאחר טיפול רפואי מורכב, ובעקבות נבצרותו של ח״כ יהודה גליק שנמצא לאחר לווית אשתו, ובהיעדר כל אפשרות לקיזוז מצד האופוזיציה ובייחוד מצד ישראל ביתנו, הוחלט בעצה אחת של ש״ס ויהדות התורה להעלות את חוק המרכולים להצבעה בשבוע הבא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות