בעקבות הכרזת הנשיא טראמפ : שגרירות נוספת בדרך לירושלים

לאחר הכרזתו של נשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ כי הוא מכיר בירושלים כבירת ישראל הלילה הורה נשיא גואטמלה ג'ימי מוראלס לאנשיו שיערכו להעברת שגרירות ארצו לירושלים , גואטמלה היא אחת מתשע המדינות שהתנגדו לגינוי הפלסטיני באו"ם בשבוע שעבר על ההכרה בירושלים כבירה . בירושלים מעריכים כי מדינות נוספות יעבירו את השגרירות
יוני גרין
ז' טבת התשע"ח / 25.12.2017 05:55

לאחר ששוחח עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו הורה הלילה נשיא גואטמלה להעביר את שגרירות ארצו לירושלים .

ההוראה מגיעה לאחר שנשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ הכיר בירושלים כבירת ישראל והורה חשגרירות האמריקאית להיערך למעבר לבירה , בירושלים צפו שמדינות נוספות ילכו בעקבות ההכרזה והלילה הודיע נשיא גואטמלה כי הורה לאנשיו להעביר את השגרירות לירושלים הנשיא גימי מוראלס הודיע הלילה בחשבון הפיסבוק שלו “אזרחי גואטמלה היקרים, שוחחתי היום עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. שוחחנו על היחסים המצוינים של המדינות מאז שתמכנו בהקמתה. אחד הנושאים החשובים שעלו הוא העברת שגרירות גואטמלה לירושלים, ובכך אני מודיע כי הנחתי את אנשי השגרירות לתכנן את המעבר” .

בשבוע שעבר עלתה במליאת האו”ם יוזמה פלסטינאית לגינוי ההכרה של ארצות הברית בירושלים כבירת ישראל , תשע מדינות התנגדו להחלטה ואחת מהן היא גואטמלה , שהלילה כאמור הוגיעה על העברת השגרירות לבירת ישראל .

גורמים בירושלים מסרו כי הם מצפים שמדינות נוספות ילכו בעקבות ארצות הברית וגואטמלה ויעבירו אף הם את השגרירות לירושלים

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות