סער על ביבי: “לא אתבע שיתפטר. לא חורצים דין בכותרות באולפנים”

השר לשעבר הביע תמיכה בראש הממשלה והצהיר כי הוא אינו צריך להתפטר: "יש לו תמיכה ציבורית רחבה" • על הפגנת הימין במוצ"ש: "מדובר באנשים עם מוטיבציות פוליטיות שרוצים תוצאה פוליטית"
קובי פינדרוס
ה' טבת התשע"ח / 23.12.2017 18:12

תמיכה מן החוץ: השר לשעבר גדעון סער השתתף באירוע העשור של ארגון לימוד FSU בישראל והביע תמיכה בראש הממשלה.

סער אמר: “נתניהו לא צריך להתפטר גם אם תהיה המלצה של המשטרה להעמיד אותו לדין. יש לו תמיכה ציבורית רחבה”.

על נאום ראש הממשלה בטקס הדלקת נר שמני של חנוכה, במהלכו תקף את המשטרה – אמר סער: “אני יכול להבין את תחושתו של ראש הממשלה. לא אבקר את הנאום של נתניהו כמבקר נאומים, אך אני לא חייב להסכים עם כל מילה ומשפט”.

כשנשאל לגבי התפטרותו של אולמרט בזמנו, אמר סער: “אני תבעתי מאולמרט להתפטר עוד לפני חקירות המשטרה נגדו, וגם אחרי שהתחילו. התמיכה הציבורית בו הייתה מועטה מאוד. אני לא אתבע את התפטרותו של נתניהו. לא חורצים דין של אדם על ידי כותרות באולפנים ובהפגנות. התהליכים של רשויות החוק, שמאוד חזקות במדינה, צריכים להתנהל באווירה נטולת לחצים ככל שניתן”.

סער ביקר גם את הפגנת הימין במוצ”ש תחת הכותרת ‘תומכים בשלטון החוק’ ואמר: “מדובר באנשים עם מוטיבציות פוליטיות שרוצים תוצאה פוליטית ולא עוסקים בנושא כשלעצמו”.

הוא הוסיף: “מדהים לראות את כל אותם האנשים שמדברים בערגה על תקופתו של מנחם בגין ועל הליכוד של פעם, כשאלו הם בעצם כל אותם האנשים שלא הצביעו לבגין, וגם לא הצביעו ולא יצביעו לליכוד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות