מהומה אלימה בכנסת: הנכים היכו אחד את השני – ופוצצו דיון • צפו

דיון בוועדת העבודה והרווחה של הכנסת על קצבאות הנכים הפך היום לעימות אלים בין המשתתפים • אחד הנוכחים ניסה לדקור משתתף אחר באמצעות עט • העימותים נמשכו גם מחוץ לאולם הוועדה
אריה ריבקינד
י"ז כסלו התשע"ח / 05.12.2017 13:05

דיון של ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת בנושא קצבאות הנכים פוצץ היום (שלישי) לאחר שאחד מפעילי הנכים קרא לעבר נכה שהעידה כי היא בעד המתווה: “תעמדי בצומת”.

יו”ר הוועדה, ח”כ אלאלוף וח”כ אילן גילאון, דרשו להוציא את הפעיל מהאולם, ואז החלה התנגדות של מספר פעילים, אשר כללה מכות ואף ניסיון דקירה בין פעיל אחד לשני באמצעות עט.

בחדשות 2 דווח, כי לפי אנשי משמר הכנסת, באולם הדיונים היה אדם נוסף שניסה לתקוף באמצעות בקבוק זכוכית שהחזיק.

סדרני הכנסת השתלטו על המהומה.

יו”ר הוועדה הודיע כי הישיבה הסתיימה, וכי ישקול את קיום הישיבות הבאות ללא השתתפות חלק מהפעילים.

ח”כ אילן גילאון ממרצ מסר בתגובה: “לא יתואר מה שקרה פה, לא יתכן שנכים יכו את חבריהם”.

חלק מהפעילים הודיעו עם ההודעה על סיום הישיבה: “נחזור לחסום כבישים כבר היום”.

גם מחוץ לאולם נמשכו העימותים:

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אשר
    05/12/2017 22:07
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אני לצערי נכה קשה מרותק לכסא גלגלים תחושתי כי המריבה נבעה מכך שלא מתייחסים לנכים לא קשים אבל עם מוגבליות רי זה מה שראש הממשלה והשר כחון שבעזרת השם לא יזכה לקדציה נוספת אני מבין לליבם של כלל הנכים קלים או קשים

  2. יוסי
    06/12/2017 00:25
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. יצא הפרצוף האמיתי שלהם. הנכים אלימים. לא סתם הם מתנהגים בכבישים באלימות. לא מספיק שאדם הוא נכה. צריך גם להיות בן אדם. לצערנו אין להם את זה. כמה עצוב.

  4. פעיל
    06/12/2017 12:28
    רוית
  5. הפעיל הנכה שהתפרע בועדת הכנסת לא חסין מפני עונש בחוק!אין לו זכות להיות אלים ולעשות מישהו אחר נכה!אסור לו להיות בועדה .לנסות לדקור בעט בנאדם ואחכ לאמר:״אני מצטער ומתבייש במה שעשיתי״.איחס,גועל נפשששש!!!

  6. תגובה
    06/12/2017 12:36
    דוד
  7. נכון מאוד ,אתה ממש צודק.מי צריך בכלל את ההשבחה של גבאי אבי על חיל האויר?מה זה נותן חוץ מזה שהוא מנסה להרשים כאילו שהוא כבר ראש ממשלה,הוא מרגיש שהוא כבר זכה בבחירות…..חחחחח אין סכוי לפי הסקרים!!!