מקלב: ח”כי ‘המשותפת’ יצביעו איתנו כדי שליצמן יחזור לבריאות

אחרי שיו"ר סיעת ישראל ביתנו הודיע כי סיעתו "תתנגד לחוק המרכולים אם יעלה להצבעה במליאה" - אומר ח"כ אורי מקלב: "ההצעה תעבור עם 'ישראל ביתנו' או בלעדיה" • "לצערי היא מנסה להתחרות מול יאיר לפיד על קולות העולים החדשים" • ולמה ח"כים ערבים אמרו לו שיתמכו בחוק?
אריה ריבקינד
ט"ז כסלו התשע"ח / 04.12.2017 10:39

אחרי שהממשלה אישרה אתמול את ‘חוק המרכולים’ שיזם שר הפנים אריה דרעי, אשר יגביל את יכולתן של עיריות לאשר פתיחת עסקים בשבת, באמצעות חוקי עזר עירוניים, הכריז שוב יו”ר סיעת ישראל ביתנו, רוברט אילטוב: “מדובר פה בהפרה בוטה של הסטטוס קוו ופגיעה בציבור החילוני המהווה רוב במדינת ישראל. כפי שהודעתי בשבוע שעבר, סיעת ‘ישראל ביתנו’ תתנגד לחוק אם יעלה להצבעה במליאה, והשרה סופה לנדבר תצא מהמליאה בזמן ההצבעה”.

בתגובה להודעה אומר הבוקר (שני) ח”כ אורי מקלב מיהדות התורה: “יש לנו התחייבות של ראש הממשלה, של יו”ר הקואליצה ח”כ דוד ביטן, ושל הקואליציה כולה להעביר את חוק המרכולים”.

מקלב הוסיף: “ההצעה תעבור בשבוע הבא לקריאה ראשונה ותעבור עם ‘ישראל ביתנו’ או בלעדיה”.

מקלב האשים את ישראל ביתנו בתחרות עם יש עתיד: “לצערי היא מנסה להתחרות מול יאיר לפיד על קולות העולים החדשים”.

מקלב מיין עוד,  כי שוחח עם ח”כים מהרשימה המשותפת וכי אלה הודיעו לו כי יתמכו ב’חוק המרכולים’ על מנת לסלול את דרכו של ח”כ ליצמן חזרה לממשלה, “כי מעולם לא היה שר בריאות כל כך טוב למגזר הערבי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות