אכזבה בשמאל • שי ניצן: אין סיבה לחקור את נתניהו בפרשת הצוללות

פרקליט המדינה שי ניצן התייחס היום גם לחקירת תיק המתנות: "מדובר בתיק לא פשוט, יש שאלות ראייתיות שתפקידנו לברר, חקירות שהן גם מעבר לים זה דבר מורכב"
נתן פרל וחייים טוויל
י' כסלו התשע"ח / 28.11.2017 19:07

פרקליט המדינה שי ניצן התייחס היום (שלישי) לחקירת פרשת הצוללות ואמר: “גם היום היועץ המשפטי לא הורה על פתיחה בחקירה נגד ראש הממשלה. אין חומר ראיות שהצדיק חקירה כזו. אם יהיה – הציבור ידע”.

לגבי האפשרות שנתניהו יזומן לעדות, אמר ניצן: “אם נסבור שצריך בפרשה הזו או באחרת לגבות עדות מראש הממשלה ודאי שנעשה את זה. לא נוהגים להודיע מראש מי הולך להיחקר ומי לא”.

על חקירת תיק 1000, הידוע כפרשת המתנות, אמר ניצן: “מדובר בתיק לא פשוט, יש שאלות ראייתיות שתפקידנו לברר, חקירות שהן גם מעבר לים זה דבר מורכב. אנחנו בשלב מתקדם, ראש הממשלה נחקר שש פעמים ואם נחקר שש פעמים היה מה לשאול בכל הפעמים האלו. הוא עוד ייחקר, אבל אנחנו בשלבים מתקדמים. יש עוד דברים שצריך לברר”.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, קיים היום ביקור בניירובי בירת קניה, לרגל השבעתו של נשיא המדינה אוהורו קניאטה לכהונה שנייה, ונפגש במהלכו עם שורה ארוכה של ראש מדינות באפריקה.

במהלך הביקור נועד נתניהו גם עם נשיא רואנדה, פול קגאמה, ועדכן אותו כי ישראל תפתח שגרירות בקיגאלי בירת רואנדה.

“אנו פותחים שגרירות חדשה בקיגאלי בירת רואנדה וזאת כחלק מהרחבת הנוכחות של ישראל באפריקה והעמקת שיתוף הפעולה בין ישראל לבין מדינות אפריקה”, אמר נתניהו.

בפגישה נדונה גם האפשרות לפתיחת קו תעופה ישיר בין שתי המדינות.

במהלך היום פגש נתניהו גם את נשיאי גבון, אוגנדה, טנזניה, זמביה, דרום סודן, בוטסואנה ונמיביה, וכן את ראש ממשלת אתיופיה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איך ביבי עדיין לא נחקר בתיק 3000? איך?
    28/11/2017 19:23
    אורן
  1. כאשר ההחלטה היא ריכוזית בידי בנאדם אחד. בלעדיו כל המשחדים זורקים כסף לפח הזבל. איך למען השם, הבנאדם לא נחקר עד היום? איך? אתה חושב שאנחנו מטומטמים? אתה מטומטם בעצמך – כי כשהתיק הזה יתפוצץ הוא יתפוצץ גם על הפרצוף שלך, וגם אתה עלול למצוא את עצמך בכלא, על שיבוש חקירה בטחונית, ואתה עלול להרקב שם עד סוף ימיך. אם יש כאן מישהו מטומטם זה אתה!