גואטה מאשים: “המשבר הוא קנוניה מתוכננת של שני הכצים עם סער”

הח"כ לשעבר מש"ס האשים: "היה פה מהלך מתוכנן של השרים נגד ביבי" • סער לגלג: "אני אחראי להתפטרות גואטה ולעליה הדרמטית ברכישת סביבונים בחנויות הצעצועים" • גואטה: "לא יפה ללעוג בהתנשאות" • חיים כץ: "העבודות היו הכרח לפיקוח נפש. כל טענה אחרת משוללת כל יסוד"
אריה ריבקינד
ח' כסלו התשע"ח / 26.11.2017 12:54

ח”כ לשעבר יגאל גואטה מש”ס טען הבוקר (ראשון) בראיון שהעניק לאיילה חסון ברדיו103 על התפטרות שר הבריאות יעקב ליצמן, כי “עושה רושם שמשבר השבת הוא קנוניה מתוכננת של השרים חיים כץ וישראל כץ והשר לשעבר גדעון סער”.

“היה פה מהלך מתוכנן של השר חיים כץ נגד ביבי”, אמר גואטה.

הח”כ לשעבר הוסיף והאשים את השר חיים כץ על שלא פעל ברצינות כדי למנוע את המשבר ולפתור אותו.

גדעון סער צייץ תגובה מלגלגת: “כמו כן אני אחראי להתפטרותו של גואטה מהכנסת ולעליה הדרמטית ברכישת סביבונים בחנויות הצעצועים”.

בתגובה כתב לו גואטה: “גדעון יקירי! לא יפה ללעוג בהתנשאות ובציניות לאנשים שמתפרנסים מעבודת כפיים, לא מתאים לך!”

וסער השיב: “יגאל יקירי. לעג? מן המפורסמות שבחודש כסלו רוכשים יותר סביבונים. חדל מהתקרבנות חסרת-שחר כמו גם מהפצת בדותות והבלים”.

מלשכתו של שר העבודה והרווחה חיים כץ נמסר לחרדים 10, בתגובה לטענות כי אישור העבודות בשבת הוא ניסיון לפגוע בראש הממשלה: “העבודות שאושרו היו הכרח לפיקוח נפש. כל טענה אחרת משוללת כל יסוד.

“בשנה האחרונה פעל השר חיים כץ לשקיפות מול המפלגות החרדיות בדבר חיוניות העבודות ובכך מנע משברים רבים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יאלהה גואטה הפך להיות מאן דאמר
    26/11/2017 14:24
    יוסי
  1. ההתפטרות שלו היתה מן המוצדקות ביותר שהיו ובמיוחד אחרי הראיון בגל”צ ועוד יותר אחרי הראיון ב’עובדה’ וכל מה שהעיז להוציא מפיו ולאחר מכן עוד יש לו המלצות לרבנים… כמו שמצויין בראיון לקו עיתונות דתית.
    אז אנא גואטה עזוב אותנו בשקט ולך תייצג את מי שאתה באמת ונא אל תייצג את הציבור שאינך משתייך אליו.
    נ.ב.
    אל תתמודד לראשות עריית בני ברק כי ש”ס תפסיד רק בגללך, לכל מועמד ספרדי אחר יש סיכוי להיות ראש העיר אבל לך אין סיכוי כנראה שבאמת תצטרך להמשיך ולהשקיע בחנויות שבבעלותך.