עיצוב חדש לשער אושוויץ בהתרמה למאבק בגיוס: “‘צה”ל מאכט פריי”

במודעת קמפיין של ארגון 'למען הציל', המגייס כספים למען גופים הפועלים נגד הגיוס לצה"ל, עוצב שער מחנה ההשמדה מחדש, כאשר במקום המילים 'העבודה משחררת' - נכתב: 'צה"ל מאכט פריי'
יוסף גרינבוים
ד' כסלו התשע"ח / 21.11.2017 23:05

מבחיל במיוחד: עסקנים מסאטמר המגייסים כספים בארה”ב למאבק בגיוס לצה”ל מציגים במודעת הקמפיין עיצוב חדש לשער של אושוויץ, כאשר במקום המילים ‘העבודה משחררת’ נכתב ‘צה”ל מאכט פריי’ (- צה”ל עושה חופשי”. כך דיווח הערב (שלישי) אוריה אלקים מכאן 11.

במודעה, לקראת כנס גיוס כספים למען גופים הפועלים נגד הגיוס לצה”ל שיתקיים בהיכל בית המדרש הגדול של סאטמר במונסי בליל שישי, מופיע צילום של שער מחנה ההשמדה תוך השוואה כי  צה”ל הוא ‘אושוויץ רוחני’.

במודעה נכתב עוד: “מה אתה חושב? כל פעם שאתה שומע את הסיפור איך רבי מיכאל דוב ווייסמאנדל זצ”ל לא הצליח לפעול אצל היהודים האמריקנים שישלחו כמה דולרים כדי לעצור את הרכבות לאושוויץ, אה? כזו קרירות כזו אכז… ממש בלתי מובן”.

“וכעת?!” כותבים מנסחי המודעה מטעם ארגון ‘למען הציל’, “עם כמה דולרים אפשר להציל ילדים יהודים מלהיות מובלים לאושוויץ הרוחנית. האם נישאר אדישים?”

אושוויץ

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תרגום נכון
    22/11/2017 11:24
    דמ
  1. התרגום הנכון של “צהל מאכט פריי”, הוא לא “צהל משחרר”, אלא “צהל עושה חילוני”

  2. בושה
    23/11/2017 09:23
    שלי
  3. תתבישו לכם!!! בגללכם שונאים את היהודים, את הדתיים ואת כולנו. כל דבר אתם דוחפים את השואה. מה ההשוואה בכלל???? תורידו כיפה, פאות, מעיל ותחפושת. הסתה, גזענות, הדרה וכל הבולשיט הזה היא הצמאה וזיוף אחד גדול. קראתם בכלל את התורה שאתם מתיימרים לפרש לנוחותכם? לא מקנאה בכם ביום הדין על עוגמת הנפש שאתם עושים לכל המגזר הדתי ולשם הרע שאתם עושים לנו.

  4. צריכים להתאחד בעד צבא מקצועי וביטול גיוס החובה
    27/11/2017 02:51
    ידידיה
  5. צודק חה”כ אייכלר – צריכים צבא מקצועי שיהיה יעיל יותר,יחסוך בעלויות ויפסיק את הפילוג בעם סביב “צבא העם”.