נתניהו על גופות המחבלים מהמנהרה: “אנו לא נותנים מתנות חינם”

אחרי שישראל חשפה כי היא מחזיקה בגופות של חמשת אנשי הג'יהאד האסלאמי שנהרגו בפיצוץ מנהרת הטרור על גבול עזה, ואיומי ארגון הטרור "לאלץ את האויב להחזירם" - מבהיר ראש המשלה לראשונה: "מי שמנסה לתקוף אותנו אנו תוקפים אותו, נחזיר את בנינו הביתה, ואין מתנות חינם"
אריה ריבקינד
י"ז חשון התשע"ח / 06.11.2017 13:44

ראש הממשלה בנימין נתניהו, ששב ארצה בתום ביקור בלונדון, הגיב הבוקר (שני) לראשונה על כך שישראל מחזיקה בגופות מחבלי הג’יהאד האיסלאמי שנהרגו בהפצצת מנהרת הטרור בגבול עם רצועת עזה.

במהלך אירוע חתימת הסכם גג במגדל העמק אמר נתניהו: “לממשלה יש שתי משימות גדולות – הראשונה להגן על הארץ והשנייה לבנות את הארץ. אנו עושים את שני הדברים גם יחד”.

הוא הוסיף: “להגן על הארץ, עם כלל פשוט – מי שמנסה לתקוף אותנו אנו תוקפים אותו, והשני – אנחנו לא נותנים מתנות חינם. נחזיר את בנינו הביתה, ואין מתנות חינם”.

את הדברים אמר נתניהו לאחר שאתמול הותר לפרסום כי ישראל מחזיקה בגופות חמשת מחבלי הג’יהאד האיסלמי.

“במהלך הימים האחרונים ביצעו כוחות פיקוד הדרום ואוגדת עזה פעולות משלימות לחשיפה ולסיכול מנהרת הטרור שנוטרלה ב-30 באוקטובר 2017 בשטח ישראל”, נמסר מדובר צה”ל. “במהלך העבודות אותרו בשטח ישראל חמש גופות מחבלים”.

דובר הג’יהאד האסלאמי בעזה, דאווד שיהאב, הגיב להודעה באיומים: “אנו מחויבים לפעול להשבת הגופות האלה, בדרך ובאופן שיאלצו את האויב לעשות כן. זאת אחריות כבדת משקל שמונחת על כתפינו ומחויבותנו כלפי עמנו ומשפחות ההרוגים”.

בתוך כך, הקליניקות המשפטיות של המרכז האקדמי ‘שערי מדע ומשפט’ עתרו היום בשם משפחת גולדין לבג”ץ, כדי לדרוש מהממשלה שלא תשיב את גופות המחבלים ותפעל ליישום החלטות הקבינט

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות