דרעי על ההדלפות: “אלה שמטיפים על שלטון החוק, עוברים על החוק”

יו״ר ש"ס השר אריה דרעי העניק ראיון לדוד חכם ב'כאן מורשת' • על חוק הגיוס: אני לא רוצה לומר מה יקרה אם החוק הזה לא יעבור" • על ההדלפות מהחקירות נגדו: "אני מקווה שהמפכ"ל והיועמ"ש יטפלו בזה" • האזינו
אריה ריבקינד
י"ב חשון התשע"ח / 01.11.2017 11:41

יו״ר ש”ס השר אריה דרעי העניק הבוקר (רביעי) ראיון לדוד חכם ב’כאן מורשת’ והתייחס לרצח רבין, חוק הגיוס, הפגנות הנכים – וחקירות המשטרה נגדו ונגד רעייתו יפה.

על רצח יצחק רבין אמר דרעי: “מלוא ההוקעה צריך להוקיע בכל שנה ולא לשכוח זאת אפילו לרגע. היינו חברים איתו בממשלה, למרות הפרשי הגילאים בנינו והפרשי התרבות בנינו, למרות זאת היה קשר אישי מאוד חם בנינו. הוא האמין שיש סיכוי טוב לאחד ולחבר את העם. הידידות שלו עם מרן הרב עובדיה שמאוד העריך וכיבד אותו, רבין היה מגיע מפעם לפעם לרב עובדיה, גם כשר ביטחון הוא היה תמיד לצידם של בני הישיבות”.

על חוק הגיוס: “אנחנו בשבועיים הקרובים נביא חוק שיתגבר על פסיקת הבג”ץ. אין מבחנתינו שום דיון עם מפלגות הקואליציה ואנחנו לא פותחים זאת לדיון. בפועל, בשעת ההצבעה כולם יצביעו. אני לא רוצה לומר מה יקרה אם החוק הזה לא יעבור”.

על הנכים: “אתמול ישבתי עם אותם אירגונים שממשיכים להפגין ובאמת התברר לי שההסכם שעשו פסח על הגימלאים של הנכים, שלא יקבלו את התוספות שהסכמנו עליהם. הבטחתי להם שאני אבדוק זאת יותר לעומק, כי לא ייתכן שהם נשכחו על ידי יו״ר ההסתדרות”.

על החקירות נגדו ונגד רעייתו והדלפת בכיר באכיפת החוק על ההתקדמות בתיק – אמר: “חבל שמי שמדבר כל הזמן על שלטון החוק עובר על זה. בתורה כתוב ארור מכה רעהו בסתר, וחבל שמי שמטיפים לנו כל הזמן על שלטון החוק, הם בעצמם עוברים על החוק ומדליפים. אני מקווה שהמפכ”ל והיועמ”ש יטפלו בזה.

“אני ואישתי ממשיכים, אישתי בעבודת הקודש שלה ואני בעשייה שלי. אנחנו נמשיך לשתף פעולה באופן מלא עם רשויות החוק ואני בטוח בדבר אחד – הכל טוב ויהיה טוב”.

האזינו:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אריה דרעי אוהבים אותך
    01/11/2017 16:12
    אבי
  1. אתה דואג לכולם והעלת את שכר המינימום אשריך