נפתלי בנט תוקף גורמים צבאיים: “אסור להתנצל על חיסול המחבלים”

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט תוקף את הודעת דובר צה"ל לפיה לא הייתה כל כוונה לחסל מחבלים בכירים במהלך פיצוץ מנהרת הטרור: "צריך להזכיר: מטרת המנהרה – לרצוח"
אריה ריבקינד
י"א חשון התשע"ח / 31.10.2017 09:38

שר החינוך נפתלי בנט מתייחס הבוקר (שלישי) לפיצוץ מנהרת הטרור  שהתגלתה בשטח ישראל באזור כיסופים בה חוסלו עשרה מחבלים, ותקף בחריפות את הגורמים הצבאיים, שהצהירו אמש כי צה”ל לא התכוון לחסל את המחבלים בהפצצת המנהרה.

“צה”ל הצליח אתמול לחסל מחבלים שעסקו בחפירת מנהרת תופת שנועדה להרוג נשים וילדים ישראלים. אסור להתנצל על הצלחה בחיסול מחבלים”, אמר בנט. “אזכיר למי שצריך: המנהרה פוצצה בתוך שטח ישראל, כשמטרתה לרצוח ישראלים”.

לדברי יו”ר הבית היהודי, צה”ל עשה את המוטל עליו ובהצלחה: “כחבר הקבינט שעוד ממבצע ‘צוק איתן’ מוביל לסיכול איום המנהרות, אני מעניק גיבוי מלא לפעולה המוצלחת. זו מטרת צה”ל לסכל ולחתור לניצחון.  כך יש להמשיך”.

בצה”ל הבהירו כי הבכירים מהג’יהאד האסלאמי שנהרגו בהפצצה נפגעו במהלך החילוץ ולא כתוצאה מפגיעה ישירה.

“מדובר בפעולה הגנתית מול הפרת ריבונות, הפיצוץ נועד לקטוע אותה ולהוציאה מכלל שימוש”, הסביר אמש דובר צה”ל, תא”ל רונן מנליס. “לא השתמשנו בשום אמצעי לא חוקי ולא מוכר”, הוסיף.

הוא הדגיש כי לא הייתה כוונה לבצע פעולת חיסול של בכירים.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כל אמרות בנט
    31/10/2017 11:55
    משה
  1. הכל יודעים שמה שמעניין אותו זו רק החשיפה לדעת הקהל–הנה קיבל עוד כותרת. הוא כנראה עדיין ב”גדנ’א” וטרם התבגר לשרות אמיתי.