מי שלח הצעת עבודה לעדה מרכזית נגד שרה? • נתניהו: הקנוניה נחשפת

יועץ התקשורת של עובדת הניקיון החרדית שתבעה את שרה נתניהו, שלח הודעת ווטסאפ עם הצעת עבודה לעדה מרכזית בתיק • היועץ לחדשות 2: "מתוך דאגה אמיתית לשלומה" • נתניהו: "מי מציע בסמס תפקיד של עוזרת מנכ״ל למשהי שלא פגש מעולם, שבמקרה היא עדה מרכזית?"
אריה ריבקינד
י' חשון התשע"ח / 29.10.2017 22:51

ערוץ 2 דווח הערב (ראשון) כי אישה שעבדה יחד עם העובדת החרדית שהגישה את התביעה נגד שרה נתניהו בקומה השנייה של מעון ראש הממשלה, ומתוארת בכתב התביעה כמי שהייתה עדה להתקפי הזעם של אשת ראש הממשלה – קיבלה הצעת עבודה מלא אחר מאשר יועץ התקשורת של המתלוננת.

אותו יועץ תקשורת ייצג גם את מני נפתלי, והוא מייצג את משרד עורכי הדין שהיה מעורב בכל שלוש התביעות.

יועץ התקשורת פנה אל העובדת בהודעת וואטסאפ: “שלום, שמי אריק, אנחנו לא מכירים. קיבלתי את הטלפון שלך ממכרים משותפים. אני מנכ”ל של חברה שעוסקת בתחום התקשורת, פרסום, יח”צ”.

בהמשך ההודעה הוא פונה אליה בהצעה: “אני רוצה להציע לך תפקיד אצלנו בחברה, אשמח אם תרימי אליי טלפון”.

לאחר כשעה היא לא עונה ויועץ התקשורת שולח הודעה נוספת: “מעניין אותך? רוצה לשמוע עוד פרטים?”.

לאחר שהעובדת שואלת אותו במה מדובר – הוא עונה לה: “אנחנו מחפשים לכמה תפקידים, אחד מהם הוא עוזרת אישית למנכ”ל, אם יש לך ניסיון אחר רלוונטי אפשר לבדוק את התאמתך גם לתפקידים אחרים”.

השיחה בין השניים הסתיימה בכך שהם סיכמו שידברו בהמשך.

העובדת החרדית, תביעה

צילום: דף הפייסבוק של ראש הממשלה

אריק רוזנטל יועץ התקשורת של התובעת החרדית מסר בתגובה לחדשות 2:

“מהראיות שבידיי עולה כי נ.ק. ביקשה לסיים את עבודתה כבר בעבר אך כפי הנראה הופעלו עליה לחצים שלא לעשות זאת. אכן פניתי אתמול בערב לגברת נ.ק. בניסיון לסייע לה, מתוך דאגה אמיתית לשלומה וכחלק ממחויובותי כאזרח להעניק עזרה לזולת. אני מציע לכל הצוות המוכשר של משפחת נתניהו לעשות חשבון נפש עמוק, להסתכל במראה ולנסות להסביר לעצמים כיצד הם מוכנים לתת יד לפגיעה כל כך קשה בעובדים”.

מטעמה של משפחת נתניהו נמסר בתגובה:

“זהו רק קצה הקרחון של השיטות הבזויות בהן פועלת חבורת מני נפתלי, עורכי דינה נעמי לנדאו ושות׳ והיחצ״ן שלהם. אבל הציבור חכם ומבין שמדובר בטענות כוזבות ובשיטות פסולות שכל מטרתן להשחיר את שרה נתניהו ולפגוע בראש הממשלה.

אין גבול לרדיפה ולרצח אופי, ולראייה הניסיון של היחצ״ן שלהם לגייס עובדת במעון ראש הממשלה על ידי הצעות עבודה מפתות ומצוצות מן האצבע.

מי מציע בסמס תפקיד של עוזרת מנכ״ל למשהי שלא פגש מעולם, שבמקרה היא עדה מרכזית. כל הקנוניה נחשפת בהתכתבות זו!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות