החרדית שתובעת את שרה: “מיררה את חיי!” נתניהו הגיב: רעייתי תנצח

עובדת הניקיון החרדית שתובעת את שרה נתניהו כתבה לאחותה בזמן שעבדה במעון ראש הממשלה הודעות טקסט בהן תיארה את היחס הקשה • נתניהו בפייסבוק: "בכל פעם שרעייתי שרה נתבעה או תבעה באופן אישי מול ההכפשות נגדה - היא ניצחה או שהעתירה הוסרה"
אריה ריבקינד
ט' חשון התשע"ח / 29.10.2017 00:15

הודעות הטקסט של הצעירה החרדית, שעבדה בניקיון במעון ראש הממשלה ותובעת את שרה נתניהו נחשפות.

מדובר בהודעות טקסט ששלחה העובדת לשעבר לאחותה. ההודעות, שפורסמו בחדשות 2, מצטרפות לטענות שהעלתה בתביעה שלה על העסקה פוגענית – תביעה שפורסמה לראשונה ב’ידיעות אחרונות’ ביום שישי.

“מיררה את חיי! הרגשתי שאני לא בן אנוש. משמונה וחצי בבוקר רוצה להיכנס לשירותים או לאכול”, כתב העובדת בהודעה.

בהודעה מהשלישי בספטמבר כתבת העובדת לאחותה: “אני גמורה, העבודה שם מוחקת את הגוף והבריאות. אני ממש מקוה שהשם יתן לי כוחות”.

שבוע לאחר מכן היא כתבה. “יצאתי מהעבודה קודם, צריכה לחזור ב4. מיררה את חיי!! הרגשתי שאני לא בן אנוש. מ8 וחצי בבוקר רוצה להיכנס לשירותים או לאכול”.

באותו יום היא כתבה שוב: “אני לא מאמינה שאני צריכה לחזור לשם היום. סיוט סיוט סיוט מזל שב6 היא נכנסת לאיפור שיער נתבטל קצת!”.

כעבור  זמן היא שלחה לאחותה הודעה: “איזה כיף! אוכל שתייה אסלה זה לא ברור מאליו! תודה להשם!”, ובהודעה נוספת באותם יום היא כותבת: “יצאתי מהעבודה בשעה טובה לא חיה לא מתה!”

ראש הממשלה פרסם הערב (מוצאי שבת) את הפוסט הבא בדף הפייסבוק שלו:

“לא התפלאנו על הדיווחים המגמתיים, החד-צדדיים והמכפישים הערב במהדורות החדשות בטלוויזיה וגם לא הופתענו מכך שהם צינזרו את תגובתנו.

הם כמובן השמיטו בכוונה את העובדה שבכל פעם שרעייתי שרה נתבעה או תבעה באופן אישי מול ההכפשות נגדה – היא ניצחה או שהעתירה הוסרה.

הנה תגובתנו המלאה:

נמאס כבר מהתביעות השקריות שכל מטרתן להכפיש את משפחת נתניהו ולסחוט כספי עתק מהמדינה. זאת תביעת סרק שממחזרת טענות ישנות בשיטת ”העתק- הדבק” ומרוחה על דפי ידיעות אחרונות.

התובעת הועסקה במעון רק עשרה ימים בזמן שהגב’ נתניהו שהתה בו והאינטראקציה ביניהן ארכה כמה דקות בלבד, ועל כך התובעת דורשת לא פחות מ- 225 אלף ש”ח.

אבל העובדה היא שכל פעם שגב׳ נתניהו תבעה או נתבעה בבית משפט אל מול ההכפשות נגדה- היא ניצחה או שהעתירה נגדה בוטלה. כך היה עם יגאל סרנה, כל העיר, לילאן פרץ, המטפלת שהתנצלה ונוספים.

במקרה של מני נפתלי הגב’ נתניהו כלל לא נתבעה ומאחר ולא הייתה צד בהליך המשפטי לא הייתה לה אפשרות להתגונן מול האשמות השווא נגדה. כאן היא תגן על עצמה מול ההכפשות נגדה וכך היא תוכל שוב לנצח”.

 

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    התיאורים בתביעה מזעזעים
    29/10/2017 01:49
    אלי
  1. נראה שנתניהו חושבת שנשים חרדיות הן פראיריות ואפשר לרדות בהן

  2. אנשים חמוצים
    29/10/2017 02:12
    מוטי
  3. לא היה כלום ולא חהיה כלום. ברגע שראש הממשלה ישב בשלווה אז יקפוץ עליו רוגזו של יוסף

  4. למה הכוונה העתירה הוסרה..? כספי הציבור שולמו או לא..?
    29/10/2017 02:18
    הפיתה
  5. השאלה היא אם ליליאן פרץ קיבלה כסף כדי להסיר את התביעה
    אם כן כנופיית ביבי ממשיכים לשקר..

  6. תלונות העובדת החרדית
    29/10/2017 16:55
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  7. אם העובדת היא אכן חרדית
    אז יש לה טלפון כשר
    שלא מאפשר לשלוח הודעות
    אז אולי האמת בתיאורים המחרידים
    זהה לאמיתות היותה חרדית.