הגר”מ מאזוז הושיב את אלי ישי לצידו – וחיזק מול המתקפות • צפו

אחרי המתקפות של חברי 'מועצת החכמים' ועיתון 'הדרך' על יו"ר יחד אלי ישי, ראש ישיבת כסא רחמים מתייצב לצידו בשיעור שמסר - ותקף את תוקפיו • "דברי חכמים בנחת נשמעים.. מזה לא יצא שום דבר, יצא רק חילול ה' יאמרו: הנה החרדים אוכלים אחד את השני?!"
יוסף גרינבוים
ט' חשון התשע"ח / 28.10.2017 23:26

על רקע המתקפות החריפות שיצאו נגד יו”ר ‘יחד’ בכלי תקשורת, כמו גם בגיליון האחרון של ביטאון ש”ס – ‘הדרך’, בהם נאמר “כי אלי ישי פעל לצידו של מרן שלא לשם שמים, וציער את מרן”, הושיב הערב (מוצאי שבת) ראש ישיבת כסא רחמים בשיעורו השבועי את אלי ישי לצידו, הפריך את הדברים שנאמרו – וחיזק את ידיו.

“ברוך הבא ידידנו היקר רבי אליהו ישי”, אמר הגר”מ מאזוז. “בשבוע שעבר הראוני וידאו בקול ובראיה, איך הרב עובדיה מחזק אותו מברך אותו, מעודד אותו אחרי עליה לתורה עם טלית ותפילין מחבק אותו מנשק אותו, אומר לו אתה אדם יקר אתה עושה הכל לשם שמים”.

הגר”מ מאזוז  רמז גם לדבריו של הגר”ד יוסף, שטען כי אלי ישי “נבל”, ו”רימה את אבי מורי, ובסוף ימיו זרק אותו אבא לאחר שגילה את פרצופו האמיתי”:

“וביומו האחרון שהיה בהכרה פעם האחרונה, אומר לו: ‘רבי אליהו! אחרי מאה ועשרים שנה אתה תהיה במחיצתי בעולם הבא’ – הנשמע כדבר הזה?! אז לכן מי שרוצה להכחיש יראו לו את המציאות. ברוך ה’ היום יש וידאו ואי אפשר להכחיש את הדברים, ולעשות סיפורי וסיפורי סיפורים, כולם רואים את זה, אין ספקות”.

במהלך דבריו הגיב ראש הישיבה גם לצורה בה נאמרו הדברים, בציבור על ידי תלמידי חכמים, וטען כי רק חילול ה’ יצא מהמתקפות הללו אחד כלפי השני, על ידי רבנים:

“לכן אם רוצים לדבר, לדבר בעדינות, לדבר בכבוד, לא זה הדרך ולא זו העיר, עיתון הדרך, סלקא דעתך זו הדרך?! הדרך היא דברי חכמים בנחת נשמעים.. מזה לא יצא שום דבר, יצא רק חילול ה’ יאמרו: הנה החרדים אוכלים אחד את השני?!”

מוקדם יותר, בתחילת שבוע שעבר הזמין הגר”מ את  אלי ישי וחיזק את דבריו: “מרן אמר עליו (-אלי ישי) וכתב עליו: ‘בכל ביתי נאמן הוא’ אמר עליו ‘פיו כפי’, מה שיאמר לכם כאילו אני אמרתי, לכן אי אפשר להכחיש את הכל ולומר שקר שקר שקר, בשעה שיום אחד תבקע האמת, אז יבקע כשחר אורך וארוכתך מהרה תצמח, אני מחזק את רבי אליהו ישי שלא יפחד.

“כתוב בספרים הקדמונים, האמת לא פחדנית ולא ביישנית, זה מה שאמר הרב – אם אתם רוצים לומר אחרת לחלוק על הרב זה עניין שלכם, אבל אל תגידו בשמו של הרב דברים שלא אמר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות