“נכנסתי למעגל הגיהינום”: החיילת שהתיזה גז מדמיע מגוללת מה קרה

עמית נזרי, החיילת שהתיזה גז מדמיע על מפגיני 'העדה', מציגה את גרסתה: "ראיתי אישה מוקפת ב-40 חרדים, סופגת יריקות וקללות מכל עבר. לא חשבתי פעמיים ונכנסתי להוציא אותה" • "הם לא לומדי תורה, ולא נעליים. חיות! ברגע שנכנסתי קיבלתי בעיטות מכל עבר, יריקות, משיכות בשיער"
חיים טוויל
ד' חשון התשע"ח / 24.10.2017 16:01

עמית נזרי, החיילת שהתיזה גז מדמיע על מפגיני ‘העדה החרדית’ בכביש בר לב בירושלים אתמול, מגוללת בפוסט שפרסמה היום (שלישי) את שהתרחש – ומשיבה למי שתקפו אותה, לאחר שסרטון וידאו שהנציח את המעשה עורר סערה ברשתות החברתיות.

הפוסט גרר עד כה אלפי לייקים ושיתופים, כאשר רבים מהכותבים, בהם גם חרדים, כותבים: “כל הכבוד לך שריססת אותם”.

“ביום שני 23.10 בסביבות השעה 15:00 בצהריים נסעתי לבסיס הצבאי שבו אני משרתת ברכת הקלה בירושלים, מכיוון התחנה המרכזית לגבעת התחמושת”, פתחה עמית, שמצהירה על עצמה כי היא שומרת מצוות ומעודדת לומדי תורה – את הפוסט.

“כשהגענו לשער שכם (3 תחנות לפני התחנה שהייתי צריכה לרדת בה) הנהג עצר את הרכבת והסביר שאין לו אפשרות להתקדם ושעל כל הנוסעים לרדת, מכיוון שיש הפגנה שחוסמת את הדרך.

“ירדתי כמו כל הנוסעים והתקדמתי ברגל לכיוון התחנה שהייתי צריכה להגיע אליה. בדרך נקלעתי לתוך הפגנת החרדים. המשכתי בשלי, למרות הצעקות…”

החיילת מתארת כי ספגה מהמפגינים קללות איומות, “ואיך אפשר בלי השיקסע המפורסם והידוע. וכל זה אך ורק כי עברתי שם, חחחח ועוד על מדים. באמת אוי ואבוי לי. באמת שלא התייחסתי, עד שראיתי אישה בסביבות גיל ה-50 מוקפת ב-40 חרדים בלי יכולת לצאת משם, סופגת יריקות וקללות מכל עבר.

“לא חשבתי פעמיים ופשוט נכנסתי לתוך המעגל במטרה להוציא אותה משם. בשניה שנכנסתי לשם, נכנסתי למעגל הגיהינום. מעגל של חיות אדם שהאבסורד הוא שהם עוד מרשים לעצמם להיות חובשי כיפה. שלא נדבר על עצם העובדה שהם מכנים את עצמם חרדים”.

נזרי הדגישה: “חשוב לי לציין שאני עצמי שומרת שבת ומצוות, מאמינה אמונה שלמה בתורה ובחוקותייה ומעודדת לומדי תורה. אבל הם? הם היו השטן בהתגלמותו, לא לומדי תורה, ולא נעליים. חיות!

“ברגע שנכנסתי לשם קיבלתי בעיטות מכל עבר, יריקות, משיכות בשיער ומה לא. לא היססתי לרגע והוצאתי את הגז המדמיע שלי, זה שקיבלתי מהצבא! זה שאם הוא לא עליי 24/7 אני לא מדוגמת.

“ריססתי במטרה לצאת משם, אחרי שיצאתי מהמעגל הארור הזה הם המשיכו, הרי נתתי להם הצגת חצות… השתמשתי בנשק חם! כזה שאמור להגן עליי. אז כן, ברגע שהם עשו צעד לכיווני ריססתי שוב, ושם כבר התחילו לצלם.

“כמה אירוני, הרי ברור שיצלמו את החיילת הארורה שריססה עשרות חרדים, הרי ברור שהתקשורת תעמוד לצידם, ברור שאת מה שאני עברתי אף אחד לא יצלם כי זה לא מעניין… מעניין שחיילת על מדים ‘תוקפת’ חרדים, נכון?!

“אז למי שלא מכיר, קוראים לי עמית נזרי, אני בת 19 וחצי ואני משרתת בפיקוד העורף בירושלים. וכן, אני החיילת שריססה גז מדמיע בהפגנת החרדים.

“אני זו שכל הרשתות החברתיות כינו אותה עוכרת ישראל. ‘חיילת ריססה גז פלפל על מפגינים חרדים סתם כי בא לה’. כן כן, זו אני. ותתפלאו, ממש לא רציתי בזה”.

עמית מציינת כי היא מתחרטת על צורת ההתבטאות שלה בזירה: “נכון, המילים שלי היו מזוויעות ולא גאה בדיבור שלי כלל, אבל היי… הייתם שם? עברתם את מה שאני עברתי? חוויתם את ההשפלה בבטן ואת הכאב בגוף? לא! אז אל תשפטו.

היא הוסיפה כי אינה מתחרטת על הצעד שעשתה: “במבט לאחור, אני עושה את אותו הדבר בלי לחשוב פעמיים. כי אותה אישה, יכלה להיות הסבתא שלי והסבתא של כל אחד ואחת מכם”.

עמית ציטטה את האימרה “הקם להורגך השכם להורגו” – וכתבה: “וזה לא אני אמרתי, זה הוא אמר”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אשרייך
    24/10/2017 16:27
    יהודי
  1. קיימת כמה מצוות ובתוכם ״לא תעמוד על דם רעיך״. יה״ר שתזכי לבנות בית נאמן בישראל על עדני התורה והיראה.

  2. אוי החרגס"ים
    24/10/2017 17:32
    אבי
  3. מה הם מעוללים

    • מה שנכון נכון   25/10/2017 15:00

      טו