מתכוונים לבצע עבודות פוליש במשרד או בדירה? הנה כל הסוגים הקיימים בשוק

מתלבטים בין הסוגים השונים הפופולאריים כיום בשוק? אנחנו ממליצים לכם על הפורטל טופ פולישינג המספק את כל השירותים הנדרשים בתחום • באמצעות פנייה לשירות הלקוחות של הפורטל תוכלו לקבל יעוץ והכוונה
כתבה אינפורמטיבית
ב' חשון התשע"ח / 22.10.2017 16:17

מתכוונים לבצע עבודות פוליש במשרד או בדירה? מתלבטים בין הסוגים השונים הפופולאריים כיום בשוק? במאמר קצר זה ננסה לעשות סדר ולתת לכם תמונה של הסוגים הקיימים כיום בשוק.

נתמקד בשלושת הסוגים העיקריים המכילים, בעצם, את כל הוואריאציות השונות.

כמובן שלשם בחירה נבונה תמיד תוכלו להתייעץ באנשי מקצוע בתחום. אנחנו ממליצים לכם על הפורטל טופ פולישינג המספק את כל השירותים הנדרשים בתחום. באמצעות פנייה לשירות הלקוחות של הפורטל תוכלו לקבל יעוץ והכוונה מהחברות המובילות כיום בשוק.

פוליש ווקס להחזיר את הצבע למרצפות

פוליש ווקס מתאים לכל סוגי המרצפות מלבד קרמיקה וגרניט פורצלן. הווקס ידוע בסגולה המופלאה שלו להחזיר לכל מרצפת את הצבע הברק והמרקם המקורי. מרצפות מאבדות את הברק שלהם בעקבות תהליכי הזמן. בלאי טבעי וחוסר שימוש נכון שוחקים את המראה המבהיק ובמקומו אתם מקבלים מראה דהוי ולא נעים לעין.

לחיות בבית עם ריצוף שלא טופל כהלכה משפיע על כל האווירה. כיום כולנו מודעים לכך שהסביבה החיצונית שלנו יש לה השפעה על הנפש והיא מייצרת תחושות חיוביות או שליליות בהתאם. מרצפות מבריקות בהחלט יכולות להחזיר לכם את החיוך.

פוליש ווקס מתבצע בשלושה שלבים: ראשית קרצוף וניקיון יסודי של המרצפות לפני המריחה של החומר. חשוב ביותר ללטש ביסודיות כל מרצפת. להסיר את כל הכתמים ואת הלכלוך באמצעות מכונה מיוחדת המותאמת לכך; בשלב השני מורחים את הווקס ולאחר הייבוש מתחיל השלב השלישי של שיוף עדין במכונת פוליש.

התהליך כולו הוא יעיל מאוד וזול ובעל יתרונות רבים הקשורים בעיקר למחיר ולקלות של ביצוע המלאכה. החיסרון המרכזי הוא תוחלת חיים קצרה. השיקול הוא כמובן מורכב ודורש לקחת בחשבון גורמים שונים כולל סוג הדירה ואופי השימוש בה, להזמנת פוליש ווקס דרך טופ פולישינג לחצו כאן והתחילו לקבל הצעות מחיר עוד היום!

פוליש קריסטל המראה היוקרתי

פוליש קריסטל ידוע במראה היוקרתי שהוא מקנה למרצפות. הוא משמש בעיקר בלובי של בנייני יוקרה ובכניסות מפוארות למשרדים.

כיום נעשה שימוש בטכניקה המיוחדת גם בבתים פרטיים. המראה הנוצץ כובש לבבות והופך להיות פופולארי במיוחד בשנים האחרונות. פוליש קריסטל מתבצע גם הוא בשלושה שלבים ניקיון וקרצוף באמצעות מכונה מיוחדת, החדרה של החומר אל המרצפות ומריחת ציפוי מגן קריסטלי בסיום.

התהליך כולו נחשב לבטיחותי במיוחד. פוליש קריסטל אינו גורם להחלקה ולכן במקרים שבהם יש סכנה יש לו יתרון רב על פני פתרונות אחרים.

הקריסטל דוחה כתמים והוא יעיל במיוחד לאורך שנים כולל עמידות כנגד גרירות של רהיטים. בדומה לסוגים נוספים הוא אינו מתאים לגרניט פורצלן או קרמיקה.

פוליש אקרילי שכבת הגנה יעילה

באמצעות פוליש אקרילי תוכלו בקלות וביעילות להגן על המרצפות שלכם. החומר הסינטטי מעניק שכבה מיוחדת של הגנה והוא מבריק ונוצץ ומספק תחושה נעימה. התהליך מתאים למקרים שבהם לא ניתן לבצע קרצוף באמצעות מכונת פוליש.

אקרילי מגן על המרצפות שלכם מפני כתמים ומשאיר את המשטח נקי ומצוחצח. ישנם עוד כמה סוגים של פוליש מלבד אלו שסיפרנו עליהם וגם אלה שאוזכרו למעלה נמצאים בעמוד עם מידע מורחב יותר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות