בגלל סיגריה: נעצרו ארבעה חשודים שדקרו נער בן 16 בלב שכונה חרדית

מאמצי חקירה סמויים הובילו למעצרם של ארבעה חשודים בתקיפת ופציעת קטין כבן 16 באמצעות חפץ חד בלב שכונה חרדית בירושלים: • התקיפה החלה כאשר הצעירים נגשו אל הקטין וחבריו, ביקשו לקבל סיגריה - ונענו בשלילה • מעצר שלושה מהחשודים הוארך, קטין בן 13 שוחרר למעצר בית
חייים טוויל
כ"ט תשרי התשע"ח / 19.10.2017 13:22

מאמצי חקירה סמויים של המשטרה הובילו למעצרם של ארבעה חשודים בתקיפת ופציעת קטין כבן 16 בלב שכונה חרדית בירושלים.

לפני כשבוע, בשעות הבוקר המוקדמות, התקבל דיווח במוקד המשטרה על קטין כבן 16 שפונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בעקבות פציעה מחפץ חד – שמקורה, ככל הנראה, בקטטה בה היה מעורב בשכונה חרדית במרכז העיר.

שוטרים וחוקרי המשטרה שקיבלו את הדיווח, פתחו בחקירה גלויה במהלכה נגבו עדויות ונאספו ממצאים, ובמקביל בוצעו פעולות חקירה במישור הסמוי, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים שהביאו לאיתור זהותם של ארבעה חשודים בתקיפה.

עם התקדמות החקירה עלה, כי בעת שהיה הקטין יחד עם חבריו, ניגשו אליהם מספר צעירים בבקשה לקבל סיגריה. משנענו בשלילה החלו לתקוף הצעירים את הקורבן וחבריו, במהלכה על פי החשד אחד החשודים פצע אותו באמצעות חפץ חד.

בראשית השבוע עצרו חוקרי מחלק הנוער של תחנת לב הבירה, באמצעות צו שהוצא על ידי בית המשפט, את החשוד המרכזי, בן 20 מירושלים), שני קטינים בגילאי 17, ו-13  וחשוד נוסף כבן 19 מהצפון.

כלל החשודים נחקרו בחשד ל’פציעה כשעבריין מזויין’.

היום הוארך בפני בית המשפט מעצרו של החשוד בן ה-17 עד מחר, ושל החשוד בן ה-19 עד לתאריך 24.10.17.

שני החשודים בני ה-20, וה-13 הובאו להארכת מעצרם בפני בית המשפט, שהאריך מעצרו של החשוד בן ה-20 עד לתאריך 22.10.17 ואת הקטין שחרר למעצר בית.

החקירה נמשכת.

“ביצענו פעולות חקירה מאומצות הן במישור הגלוי והן במישור הסמוי בליבה של השכונה חרדית במטרה להגיע לחקר האמת ולאתר את זהות החשודים”, אומרים במשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות