14 פצועים בשריפה שפרצה בשכונת בורו פארק: אשה במצב קריטי I צפו

האש פרצה לפני השעה 5 בבוקר במטבח הממוקם בקומה השנייה של בניין בן ארבע קומות ברחוב 49 בשכונה החרדית • האישה, שנלכדה בחדר השינה האחורי של הדירה, חולצה על ידי לוחמי האש שפרצו פנימה • 9 דיירים נמלטו אל הגג, משם חולצו בידי לוחמי האש: בין הפצועים יש ילדים
נתן פרל
כ"ו תשרי התשע"ח / 16.10.2017 15:07

כוחות כיבוי אש הוזעקו לפנות בוקר (שני, שעון ניו יורק) לאחר ששריפה פרצה בבניין דירות בשכונת בורו פארק שבברוקלין.

אישה אחת חולצה מהבניין כשהיא מחוסרת הכרה ואושפזה כשהיא במצב קריטי. לפחות 9 דיירים נוספים נפצעו באורח קל. עוד  ארבעה כבאים נזקקו לטיפול רפואי.

תשעה דיירים נמלטו אל גג הבניין, משם הם חולצו על ידי לוחמי האש, שהורידו אותם אל הרחוב. לפי כבאי המשטרה, יש מספר ילדים בין הפצועים.

נזק כבד נגרם לבניין.

האש פרצה לפני השעה 5 בבוקר במטבח הממוקם בקומה השנייה של בניין בן ארבע קומות ברחוב 49 בשכונה החרדית – וטיפסה במהירות אל הדירות בקומות העליונות.

אישה שנלכדה בחדר שינה אחורי של דירה חולצה על ידי לוחמי האש. “היו שם סורגים על החלונות, ולכן לא הייתה לה שום דרך שהיא יכולה לצאת”, אמר סגן ראש כבאי האש של ניו יורק, פיטר לייכט. “היה לנו כבאי על הגג, הוא שמע אותה מתקשרת. הכבאי על הגג קרא לצוות הפנימי שלנו, שנשלחה להיכנס לחדר השינה האחורי כדי לחלץ אותה”.

האש אפפה את הקומה השנייה, השלישית והרביעית של הבניין בן ארבע הקומות. לפי כבאי האש, האש השתוללה במשך יותר משעה, לפני שהצוות הכריז על שליטה.

סיבת השריפה נמצאת בחקירה.

נא להתפלל לרפואת דניאלה אהובה בת מרים, המאושפזת במצב קריטי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות