מה האמת: הבת של יעלון השתמטה משירות בצבא והפגינה נגד הכיבוש?

שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון מסביר מדוע למרות הברכה שבשינוי מדיניות ארה"ב בנושא איראן, לא כדאי לגעת בהסכם הגרעין, ומגיב על הטענות שבתו השתמטה ו"זרקה אבנים על חיילים"
אריה ריבקינד
כ"ו תשרי התשע"ח / 16.10.2017 10:28

שר הביטחון לשעבר, משה (בוגי) יעלון, התייחס הבוקר (שני) בדף הפייסבוק שלו, לטענות שמעלים נגדו מתנגדיו, תחת הכותרת “מבוא לפייקליניזם (שיעור מס’ 1)”.

יעלון פתח: “שתי דוגמאות מהיממה האחרונה: האחת נוגעת לנושאים שבנפשנו, והשנייה בעניינים אישיים משפחתיים, שאני לא נוהג להתייחס אליהם בדרך כלל, אבל יש גבול”.

הוא המשיך: “גרסת הפייקלינים: בוגי מגן על ההסכם עם איראן בגלל ‘שנאת נתניהו’. האמת: נאום טראמפ טוב וחשוב. מדובר בסטייה של 180 מעלות מהמדיניות הבעייתית של הממשל הקודם. ההסכם הוא רע מאוד וטוב שהדברים נאמרו.

“אבל כשמדברים על התכלית, אם אני צריך להמליץ לנשיא טראמפ, התשובה ברורה: אל תתעסק עכשיו עם פתיחת הסכם הגרעין. אתה פותח חזית מול חמשת השותפים שלך להסכם. אתה מאחד בינם לבין איראן. אתה יכול כבר היום להטיל סנקציות, בגלל הפרות מוכחות של המשטר האיראני את החלטות מועצת הביטחון, בתחום הפצת נשק וטרור, טילים ועוד. פשוט תפעיל אותן בקונגרס! (כך יהיה לנו מנוף מול ההתקדמות האיראנית לגרעין ולא רק הישג הצהרתי)”.

בשלב זה התייחס יעלון לנושא האישי: “גרסת הפייקלינים: בתי השתמטה משירות, הפגינה נגד ‘הכיבוש’ ו’זרקה אבנים על חיילים’.

“האמת: בני שירת ביחידה קרבית מיוחדת. בתי שירתה כקצינה לוחמת, ובת נוספת שירתה שירות לאומי מלא, כי כך העדיפה. לא מטעמים פוליטיים, שמעולם לא עסקה בהם!”

יעלון צירף לפוסט קישור להקלטה מתוך ראיון שנערך עמו הבוקר ברשת ב’ – וכתב: “אז הבנתם מי כאן חושב שעם ישראל מטומטם?”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    על ראש הגנב בוער הכובע
    10/11/2018 19:28
    ציוני גאה
  1. אני לא מתפלא איך התמונות של אלאור עזריה שחיסל את המחבל הגיעו לידי בוגי יעלון, מסתבר שהבת שלו היא מתנועת בצלם .