ביבי: “ממתי ביקורת על הדלפות לא חוקיות פוגעת במשטרה? פייק ניוז”

ראש הממשלה דחה את הביקורת כאילו תקף את המשטרה - והסביר: "התייחסתי לעובדה שמיד לאחר העסקתו של היועץ הפוליטי ליאור חורב בעלות של 2.4 מיליון ש״ח על חשבון משלם המיסים, חלה תפנית של 180 מעלות במדיניות המשטרה והחל שיטפון של הדלפות מגמתיות"
אריה ריבקינד
כ"ו תשרי התשע"ח / 16.10.2017 00:38

ראש הממשלה התייחס הערב (ראשון) בעמוד הפייסבוק שלו לסערה התקשורתית, בעקבות המתקפה שלו אמש על מפכ”ל המשטרה רוני אלשיך.

נתניהו הסביר כי התייחס להעסקתו של היועץ הפוליטי ליאור חורב על ידי המשטרה, ותקף את הסיקור התקשורתי: “סיכום הפייק ניוז של התקשורת היום: כפי שניתן לראות מהפוסט שפרסמתי אתמול, התייחסתי לעובדה שמיד לאחר העסקתו של היועץ הפוליטי ליאור חורב בעלות של 2.4 מיליון ש״ח על חשבון משלם המיסים, חלה תפנית של 180 מעלות במדיניות המשטרה והחל שיטפון של הדלפות מגמתיות ובלתי חוקיות נגדי”.

“ממתי ביקורת על הדלפות בלתי חוקיות והעסקה בעייתית של יועץ פוליטי במיליוני שקלים היא פגיעה בשלטון החוק או במשטרה?”, שאל נתניהו. “עוד פייק ניוז”.

מפכ”ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך התייחס מוקדם יותר היום לראשונה לביקורת שספג מראש הממשלה. לפי דיווח בחדשות 2, בשיחה עם מקורב אמר אלשיך כי אם זהו המחיר שהוא נדרש לשלם כדי שהביקורת תיעצר אצלו ולא תגיע לחוקרים – הוא “מקבל זאת באהבה”.

הסערה התקשורתית החלה לאחר פרסום במהדורה המרכזית ב’חדשות 2′, כי במשטרה צפויים לחדש את החקירות נגד ראש הממשלה ולזמן אותו לחקירה נוספת בשבועיים הקרובים.

בפוסט שפרסם אמש נתניהו הוא תקף את ההדלפות מהמשטרה: “כשהמפכ”ל אלשיך נכנס לתפקידו, הוא קיבל שתי החלטות חשובות: שלא יהיו יותר הדלפות מהחקירות ולא יהיו יותר המלצות של המשטרה. מאז שהיועץ הפוליטי ליאור חורב מונה ליועץ חיצוני של המשטרה בעלות של מיליונים על חשבון משלם המיסים וללא מכרז, ההדלפות הלא חוקיות הפכו לצונמי, וההחלטה להימנע מהמלצות נעלמה כלא הייתה”.

“הציבור כבר מזמן הבין שיש כאן מסע ציד תקשורתי שקוף נגד ראש הממשלה נתניהו. כפי שקרה תמיד בעבר גם הפעם כל הטענות נגד ראש הממשלה יתבררו כמופרכות, ולכן לא יהיה כלום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ההדלפות מחקירות אולמרט לא הפריעו לו
    16/10/2017 00:55
    אלי
  1. חרטטן וצבוע