סגירת חשבון: נלכדו הפורעים שיידו אבנים על רכבו של הזמר אבי מילר

כוחות משטרה ומג"ב פשטו אתמול על בתיהם של שני תושבי א טור, בשנות ה- 20 לחייהם - שיידו אבנים לעבר רכב המשפחה של הזמר אבי מילר ונמלטו • מילר ירה באוויר מנשקו האישי והניס את הפורעים • מילר לחרדים 10: "קצין בכיר התקשר אליי הבוקר לבשר לי"
חיים טוויל
כ"ח אלול התשע"ז / 19.09.2017 13:06

הזמר אבי מילר, שנסע במוצאי שבת שעברה עם רעייתו עורכת הדין דבורה מילר  ועם שלוש בנותיהם בשכונת א-טור במזרח ירושלים, כאשר חזרו משבת במלון ‘שבע הקשתות’ על פסגת הר הזיתים –  נקלע למארב של עשרות פורעים שהשליכו על הרכב אבנים וחבטו בו עם לומים.

אתמול עצרו כוחות משטרה שניים ממיידי האבנים שהושלכו לעבר הרכב המשפחתי.

המעצר בוצע לאחר שהמשטרה פתחה בחקירה מאומצת, במטרה לאתר את המעורבים בניסיון הלינץ’, והחלה לאסוף ממצאים, ראיות ועדויות.

אתמול פשטו כוחות משטרה ומג”ב על בתיהם של שני תושבי א טור, בשנות ה- 20 לחייהם, שהובאו לחקירה בתחנת שלם ונחקרו בחשד שיידו אבנים לעבר רכב המשפחה ונמלטו.

בתוך כך עצרה המשטרה במהלך הלילה 9 תושבי מזרח ירושלים על פי צווי מעצר של בית המשפט, בחשד למעורבותם במספר אירועי הפרות סדר שאירעו במהלך השבועות האחרונים, בהם יודו אבנים ונורו זיקוקין לעבר הכוחות.

מעצרם של חלק מהחשודים הוארך על ידי בית המשפט. השאר יובאו בהמשך בפני בית המשפט עם סיום חקירתם.

“משטרת ישראל פועלת כל העת בפעילות מבצעית גלויה וסמויה , תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים לצד פריסת כוחות מוגברת וזאת במטרה לשמור על ביטחונם של כלל תושבי העיר ומבקריה, בהם אלו הנעים לאורך צירי תנועה באגן העיר העתיקה”, אומרים במשטרה.

בשיחה עם חרדים 10, אומר מילר: “תודה רבה לעם ישראל על הדאגה המיוחדת. זה לא מובן מאליו.

“קצין בכיר התקשר אליי הבוקר לבשר לי על תפיסת המחבלים. הם רואים בחומרה רבה את ההתנכלות האלימה בתושבי העיר. תודה למשטרת ישראל ולמחוז ירושלים בפרט על רצון טוב ודאגה מיוחדת למיצוי העניין על הצד הטוב ביותר. ולכם קוראי חרדים 10 שרק שמחה תהיה שרויה בליבכם ונפגש רק בשמחות. שנה טובה וברוכה”.

עורכת הדין דבורה מילר, שנסעה במוצאי שבת עם בעלה הזמר אבי מילר ועם שלוש בנותיהם בשכונת א-טור במזרח ירושלים, כאשר חזרו משבת במלון ‘שבע הקשתות’ על פסגת הר הזיתים, נקלעה למארב של עשרות פורעים שהשליכו על הרכב אבנים וחבטו בו עם לומים.

בראיון שהעניקה ל’חמש עם רפי רשף’, שחזרה דבורה מילר את ניסיון הלינץ’:  “בשבריר של שנייה ראיתי מהחלון הימני בחור מסתכל לכיוון שלי, עינינו נפגשו למספר שניות ופשוט ראיתי רצח בעיניים. שנייה לאחר מכן שמעתי בום עצום שהרעיד את הרכב ואלפי רסיסי זכוכית התנפצו סביבי ואז החל כל הבלגאן והבנתי שאנחנו במצב לא פשוט”.

היא תיארה את הדרמה: “הבנות קפצו עליי והחלו לצרוח, מסביבנו בומים גדולים, מכות פח, חובטים בנו ברכב עם לומים ובלוקים”.

בשלב זה החליט בעלה אבי לנקוט יוזמה ויצא מהרכב עם אקדח שברשותו – וירה באוויר, כדי להניס את עשרות המתפרעים.

“הייתי בהיסטריה מוחלטת, הבנות צרחו לידי, ניסיתי להתקשר למשטרה. צרחתי בהיסטריה שמנסים להרוג אותנו ועושים בנו לינץ'”, היא נזכרת. “דקה מאוחר יותר שמעתי ניידות וראיתי המוני חיילים רצים לכיווננו. הם אמרו לילדות לא לדאוג ושהם שומרים עלינו. היה המון בלגאן, צעקות ויריות. משם הסיעו אותנו לתחנת המשטרה, שם הוצאתי עשרות רסיסי זכוכית משיער הילדות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות