אלי ישי על הדחת גואטה: “דרעי צריך לעשות מה שהרבנים יכריעו”

יו"ר ש"ס לשעבר על ביטול חוק הגיוס: " "בציבור החרדי יש רצון אך הצבא לא ערוך לגיוס בהיקפים גדולים. יש צורך בהידברות" • על הדחת גואטה: "בעיני הבעיה בסוגיה של גואטה היא גם בהתרברבות בעניין, הוא העלה ביוזמתו את הנושא"
אריה ריבקינד
כ"ו אלול התשע"ז / 16.09.2017 21:41

יו”ר ‘יחד’, שר הפנים לשעבר אלי ישי אמר הערב (מוצאי שבת) ב’מטה המרכזי’ של חדשות 10, כי בקרב הציבור החרדי יש רצון להתגייס – אולם הצבא לא ערוך לגיוס חרדים בהיקפים גדולים.

“זו סוגיה כאובה”, אמר ישי, “בתחילת הדרך אמרו שיתנו את כל התנאים לחיילים החרדים אבל מאז זה נפרם. יש ויכוח בין האוצר לצבא לגבי התקציב לגדודים כאלו, סיבה נוספת להאטה בגיוס החרדים היא הכפייה שנעשתה בראשות לפיד”.

ישי הוסיף: “יש צורך בהידברות וחוק אמיתי שיממש את היכולות והרצונות. השאלה אם רוצים ליצור מתח וקונפליקט בעם או ליצור פתרון”.

ישי התייחס גם להתפטרות של ח”כ יגאל גואטה מהכנסת, על אף שאמר שלא היה מעורב בטיפול בסוגיה.

“יש תנועה שיש לה דרך ורבנים”, אמר יו”ר ש”ס לשעבר. “בעיני הבעיה בסוגיה של גואטה היא גם בהתרברבות בעניין, הוא העלה ביוזמתו את הנושא. דרעי נמצא בתנועה שכפופה לרבנים והוא צריך לעשות מה שהרבנים יכריעו”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כמה היה דחוף לשמוע את דעתו
    16/09/2017 22:17
    קובי
  1. לא ישנתי בלילה….

  2. אשריך אלי ישי
    16/09/2017 23:52
    מרדכי אברהמי
  3. נאמן לדעת תורה אני מחכה לבחור בך שוב

  4. עובדות
    01/10/2017 02:06
    עמי מימון
  5. ….חחחח ואלי ישי עשה מה שהרבנים אמרו…או שבגד ברבותיו..ןחיפש לו רבנים אחרים…13 שנה ראש שס..לא עשה כלום כלום…חוץ מלצעוק מרן מרן…וכמובן התחביב שלו..להקליט את מרן..