השמאל יירגע? יאיר נתניהו הסיר את הפוסט שהטריף גם את אהוד ברק

אחרי ההתקפות משמאל: בנו של ראש הממשלה הסיר את הקריקטורה שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו - שבשמאל טענו כי היא אנטישמית אתמול כתב על אהוד ברק ש"הוא שיכור מוויסקי"
אבי כץ
כ' אלול התשע"ז / 10.09.2017 21:28

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, הסיר הערב (ראשון) מדף הפייסבוק שלו את הפוסט שפרסם ביום שישי בו הופיעה קריקטורה שבשמאל טענו כי היא אנטישמית.

עם זאת, הוא הותיר בעמוד את הפוסטים שכתב לאחר מכן, ובהם התגאה בתגובות שגרר.

בקריקטורה נראה המיליארדר היהודי-הונגרי ג’ורג’ סורוס, לצד איש-לטאה, ומכשף המזכיר את היהודים בקריקטורות האנטישמיות. לצדם, בהמשך ‘שרשרת המזון’, נראים ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק כששטר לצדו, וכן שניים ממארגני הפגנות השמאל בפתח תקווה – אלדד יניב ומני נפתלי כשלצדו ‘חמגשיות’.

הפוסט עורר סערה ברשתות החברתיות, ואף כבש כותרות בעיתונים גדולים ברחבי העולם.

אמש גם התפתח קרב השתלחויות בינו לבין אהוד ברק, זאת לאחר שראש הממשלה לשעבר השתלח ביאיר בעקבות הפוסט – וכתב: “זה מה שהילד שומע בבית? מה זה, גנטיקה או מחלת רוח עצמונית? לא משנה. בכל מקרה כדאי מאוד שנממן לו פסיכיאטר, ולא אבטחה ונהג צמוד”.

נתניהו הבן לא נותר חייב, הגיב לברק – וכתב בפייסבוק: “אני מקווה שאהוד ברח לא צייץ עלי ממקום מושבו בבוסטון (בין עסקה מפוקפקת אחת לשנייה) שהוא שיכור מוויסקי (כמו שזכור לי היטב). הגיע הזמן לגריאטר, אהוד”.

גם את עיתון ‘הארץ’ תקף יאיר נתניהו בחריפות, בעקבות ציוץ בטוויטר – בו נכתב: “יאיר נתניהו תקף את מני נפתלי בקריקטורה מאתרי קונספירציות אנטישמיים”.

“חחחחח עיתון הארץ האנטישמי שמוחזק בבעלות של כ25% של תאגיד החדשות הנאצי לשעבר ‘דומון שאוברג’ שהיה אחראי על הפצת תעמולה נאצית בשואה ובעליו הנוכחי היה בהיטלר יוגנד מטיף לי על אנטישמיות”, כתב יאיר בפייסבוק.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הקריקטורה ה*אנטישמית*!
    10/09/2017 23:54
    רון
  1. גועל

    • מחפ רון   13/09/2017 08:51

      וואלה איך החזיר לאהוד מובארק