“לבטל את הכדורגל בשבת”: ח”כי ש”ס נפגשו עם שחקנים ומאמנים

חברי הכנסת נועדו עם שחקנים בליגת העל ושחקנים ומאמנים מהליגה הלאומית • גואטה: "זהו עוול חברתי ממדרגה ראשונה" • מלכיאלי: "באתי יותר לשמוע את הטענות" • בן צור: "ענף הכדורגל ירוויח יותר מבחינה כלכלית אם לא ישחקו בשבת"
אריה ריבקינד
י"ט אלול התשע"ז / 10.09.2017 17:45

לקראת גיבוש החלטת הממשלה על הענקת היתר לקיים משחקי כדורגל בשבתות, נועדו היום (ראשון) בחדר סיעת ש”ס מזכ”ל ש”ס ח”כ יגאל גואטה, ח”כ מיכאל מלכיאלי, וח”כ יואב בן צור עם שחקנים בכירים בליגת העל ושחקנים ומאמנים מהליגה הלאומית.

הדיון המרכזי התנהל סביב ביטול משחקי הכדורגל בשבת.

ח”כ יגאל גואטה ציין שהמצב לא יכול להמשך: “זהו עוול חברתי ממדרגה ראשונה עבור אותם שחקנים שבכל שבת נאלצים לפגוע בתא המשפחתי שלהם, מלבד הפגיעה המרכזית בכבודה של השבת”.

ח”כ מיכאל מלכיאלי אמר: “באתי יותר לשמוע את הטענות. בהוראת יו”ר ש”ס ומועצת החכמים נעשה הכל בכדי לכבד את בקשתם של השחקנים ולמנוע מהם לשחק בשבת”.

יו”ר סיעת ש”ס ח”כ יואב בן צור: “בזמן שלא יתקיימו משחקים בשבת זהו יהיה גם יום מנוחה עבור אותם שחקנים, וגם ענף הכדורגל ירוויח יותר מבחינה כלכלית”.

בסיום הפגישה הודו השחקנים והמאמנים לחברי הכנסת ובירכו על היוזמה והמאבק של תנועת ש”ס לביטול משחקי הכדורגל בשבת.

שס, כדורגל, שחקנים

בשבוע שעבר צוטט ח”כ אורי מקלב מדגל התורה באתר בוואלה: “נתניהו טען שאם אנחנו אנשים ישרים ורוצים לשמור על הסטטוס קוו לשני צדדיו, אז גם כשיש משהו כמו הכדורגל – ובג”ץ רוצה לאסור את המשחקים, אנחנו לא יכולים להתנגד להיתר ששומר על הסטטוס קוו הקיים.

“נכון שזה נגד הערכים שלנו, אבל אנחנו לא יכולים להפריע לראש הממשלה בעניין הזה ואני מעריך שההיתר הספציפי יינתן בסוף”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אפשר לשקול
    10/09/2017 18:17
    שמעון דיסקין
  1. תמורת תחבורה ציבורית בשבת.

  2. שחקני שס
    10/09/2017 20:49
    אדל
  3. בשס מנסים לעבוד על כל העולם .לא שכחנו מי נעדר במתחם התחנה בירושלים ונמנע במרכולים בת”א!! שס מחללי השבת די עם הצביעות אנו כבר לא תמימים