עו”ד יעקב וינרוט: “מתפלל לריבונו של עולם שייתן לי עוד יום ועוד יום”

פרקליטם של בני הזוג נתניהו, עו"ד יעקב וינרוט התראיין ל'אולפן שישי' והתייחס למצב בריאותו ולטענות שעלו בהחלטה להגיש כתב אישום נגד שרה נתניהו
אבי כץ
י"ט אלול התשע"ז / 09.09.2017 23:26

פרקליטם של בני הזוג נתניהו, עו”ד יעקב וינרוט, העניק לפני כניסת השבת ריאיון מיוחד ל’אולפן שישי’ בחדשות 2, והתייחס להחלטה להגשת כתב אישום נגד שרה נתניהו ולתיקי החקירות נגד ראש הממשלה.

“אני לא רואה שאנחנו מציעים עסקת טיעון או מגיעים לעסקת טיעון גם אם יציעו לנו”, אמר עורך הדין. “אנחנו נלחם על הזכאות. יש לנו על מה להילחם אני לא חושב שאנחנו צריכים לוותר פה כהוא זה”.

בסוף הראיון, כשנשאל על ידי מגיש ‘אולפן שישי’ דני קושמרו מה שלומו – ענה פרקליט הצמרת: “אני מתפלל לריבונו של עולם שייתן לי עוד יום ועוד יום ועוד יום. אצלי שום דבר אינו פשוט ואף שעה אינה פשוטה, אבל אני יהודי מאמין – ואני מאמין בעולם מושגח”.

וינרוט הוסיף: “במצוות רופאי אני ממשיך לעבוד, פשוט כך הם ציוו עלי וכך אני עושה”.

עורך הדין וינרוט אמר על החלטה להגיש כתב אישום נגד רעיית ראש המשלה – שרה נתניהו: “אתם ידעתם על העברת דברים באופן שיטתי וקבוע מירושלים לקיסריה, הרי ידעתם וידעתם, והיום אתם רואים מה ידעתם”, הטיח פרקליטם של בני הזוג. “אני לא יכול להגיד לך את התשובות שאתן בשימוע, אבל אני מבטיח לך לראות אותך אחרי השימוע – ואז תראה מה ידעתם גם בפרשה הזו”.

הפרקליט התייחס גם לטענות שהעלו בני הזוג לגבי תפקידו של אב הבית מני נפתלי בפרשה. “מני נפתלי זה טיעון שסך הכל מתייחס לכמות המנות”, אמר עורך הדין וינרוט. “אני מדבר על העיקרון שמוטח בגב’ נתניהו, שהיא מעצם זה שהעסיקה מבשלת, לא עלינו, הלכה וקנתה אוכל בחוץ. אז אני אומר לך שלדבר הזה, על הטיעון הזה, לנו יש תשובות על גבי תשובות, גם עקרוניות, גם עובדתיות, הדבר הזה הוא חסר ידיים ורגליים כאישום פלילי”.

וינרוט סיים את הריאיון תוך  ביקורת על כלי התקשורת שלטענתו מפרסמים סיפורים רבים שרובם, נגמרים בקול ענות חלושה. “תראה מה קרה בתקופה האחרונה, מה עובר עלינו בשנה האחרונה או אפילו בשנים האחרונות”, טען עורך הדין וינרוט. “אנחנו מבזבזים אין סוף מלל, אין סוף הודעות, אנחנו יוצרים חדשות בלי סוף, אנחנו זורקים עשרות מיליוני דולרים שצוללים כעופרת במים אדירים על חקירות, ועם מה אנחנו נשארים? חמגשיות וסיגרים, זה מה שיש לנו”.

מטעמה של משפחת נתניהו נמסר: “אין כאן שום נהנתנות ושום הונאה – וכך יוכח בשימוע. יש כאן הוצאות מנופחות של מני נפתלי לצד הוצאות לגיטימיות שמוצגות בצורה מעוותת בתקשורת. מעניין שהתקשורת מתמקדת בהוצאה של 359 אלף ש״ח על חמגשיות במשך 30 חודשים. הוצאה זו כוללת גם אירוחים רשמיים וארוחות ערב עם שופטים, שרים, אנשי מערכת הביטחון וישיבות עבודה של ראש הממשלה.

לעומת זאת איש לא בודק הוצאות דומות ואף גבוהות יותר אצל ראשי ממשלה ונשיאים קודמים. למשל הוצאה של כ-30 אלף ש״ח לארוחה פרטית אצל הזוג אולמרט. או למשל גידול בהוצאות בית הנשיא פרס ז״ל מ-20 מיליון ש״ח ל-60 מיליון ש”ח. משום מה הכספים הגדולים הללו לא מעניינים אף אחד – ורק לשרה נתניהו נכנסים לצלחת”.

 

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    וינרוט אדם טוב.רחמן שעזר לי המון ללא תמורה
    10/09/2017 05:09
    שמחה
  1. בעבר הוגשה נגדי תביעת ענק שעמדה להרוס חיי.עו”ד ויינרוט קיבל אותי ליעוץ דחוף.ישב איתנו למעלה משעה עודד אותנו ונתן לי להבין כי עלי להמשיך לנהל חיי עד תום ההליכים.דבריו היו כנבואה והוא נתן כח להמשיך ולעשות המון.התביעה הסתיימה לאחר כשמונה שנים.במהלכה נוספו לי ארבעה ילדים ועשיתי המון דברים כשמילותיו של ויינרוט ליוו אותי וחיזקו אותי בכל אותן שנים.אני מודה ומאחלת לו רפואה שלימה.

  2. הפרקליטות, המשטרה, ידיעות והארץ והשמאל נפלו על הראש
    10/09/2017 05:11
    אבי
  3. שמעון פרס השמאלני מוכר ישראל, “בזבז” מעל 40.000.000 שח בשנה, שזה מעל 359.000 שח ליום.הפרקליטות, המשטרה ויתר השמאל חגגו את סיסמאות “חלומם” לשוב לשלטון באמצעות פרס ואילו הכסף נשטף בנהרות הפנטזיה. על ביבי ועל עבודת הקודש שלו, אני מוכן לאמץ סכום הוצאה יומי של 40.000.000 שח ליום ולא רק 359.000 שח ל 30 חודש. די נמאסתם. אתם לא מבינים שאתם אפסיים ? מתעסקים ברפש ובמדמנה ? תלכו לעשות משהו מועיל ופרודוקטיבי.

  4. כל מילה מדוייקת להפליא ! נאחל לו בריאות ורפואה שלימה
    18/09/2017 17:51
    עוד יצחק
  5. אחד הטובים בעולם שישאר אתנו !! אגב ההשוואה של העוד עם פרס היא דוגמא מצויינת לצביעות השמאל ! וכל מילה שנתן לכם שם שווה זהב בכל זוית חשיבה שאפשר

  6. אני מאחל ליעקב איחולי הבראה מקרב לב
    30/10/2017 10:28
    זאב
  7. אני מכיר את יעקב 40 שנה. עוד כאשר לימד באוניבריטה בתל אביב. הוא אחד האנשים הנבונים והחכמים שפגשתי בימי וגם איש טוב לב ישר ומוכן לעזור כאשר צריך. אני מאחל לו עוד ימים רבים של אושר ושיחלים במהרה.

    • חבר   10/11/2017 00:22

      מאחל לוו שיחיה כמה שיותר ןלא יוכל למות.

  8. עורך דין יעקוב ויינרוט וחני וינרוט
    14/11/2017 21:44
    מאיה
  9. לשניהם רפואה שלמה במהרה עם ישראל רק תפילות עוזרות.