אהוד ברק: “לממן לו פסיכיאטר” • יאיר נתניהו: “אתה שיכור מוויסקי”

ראש הממשלה לשעבר גינה את הקריקטורה שפירסם נתניהו הבן בדף הפייסבוק שלו - וכתב: "כדאי מאוד שנממן לו פסיכיאטר, ולא אבטחה ונהג צמוד" • יאיר נתניהו הגיב: "הגיע הזמן לגריאטר, אהוד"
אריה ריבקינד
י"ט אלול התשע"ז / 09.09.2017 23:01

הסערה שעוררה ברשתות החברתיות הקריקטורה שהעלה יאיר נתניהו לדף הפייסבוק שלו, הפכה הערב (מוצאי שבת) לקרב השתלחויות בינו לבין ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק.

כפי שדווח בחרדים 10, יאיר נתניהו פרסם בדף הפייסבוק שלו תמונה עליה כתב בפוסט “שרשרת המזון” – ובה מוצגות בזו אחר זו תמונותיהם של המיליארדר ההונגרי יהודי ג’ורג’ סורוס, לטאה, מכשף המזכיר את היהודים בקריקטורות האנטישמיות, אהוד ברק, אלדד יניב ומני נפתלי.

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק השתלח ביאיר בעקבות הפוסט – וכתב: “זה מה שהילד שומע בבית? מה זה, גנטיקה או מחלת רוח עצמונית? לא משנה. בכל מקרה כדאי מאוד שנממן לו פסיכיאטר, ולא אבטחה ונהג צמוד”.

נתניהו הבן לא נותר חייב, הגיב לברק – וכתב בפייסבוק: “אני מקווה שאהוד ברח לא צייץ עלי ממקום מושבו בבוסטון (בין עסקה מפוקפקת אחת לשנייה) שהוא שיכור מוויסקי (כמו שזכור לי היטב ). הגיע הזמן לגריאטר, אהוד”.

גם את עיתון ‘הארץ’ תקף יאיר נתניהו בחריפות, בעקבות ציוץ בטוויטר – בו נכתב: “יאיר נתניהו תקף את מני נפתלי בקריקטורה מאתרי קונספירציות אנטישמיים”.

“חחחחח עיתון הארץ האנטישמי שמוחזק בבעלות של כ25% של תאגיד החדשות הנאצי לשעבר ‘דומון שאוברג’ שהיה אחראי על הפצת תעמולה נאצית בשואה ובעליו הנוכחי היה בהיטלר יוגנד מטיף לי על אנטישמיות”, כתב יאיר בפייסבוק.

קריקטורה, יאיר נתניהו

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    קטסטרופה של השמאל
    10/09/2017 00:12
    דני
  1. די . מספיק עם השטויות שלכם. לעם נמאס מיכם שמלאנים בוגדים שפלים ועלובים

  2. אני מכיר את אהוד ברח... זה אותו איש ? גס רוח וכישלונר
    10/09/2017 04:58
    אבי
  3. אני מעדיף להיות רחוק מאוד מהאיש הזה שמבקש לזחול חזרה למקום שהקיא אותו. עשה לכיסך כי ממילא גם האישה לא איתך.