סטארט-אפ שגייס 120 מיליון דולרים הודיע על סגירה – כשהפך לבדיחה

סטארט-אפ בשם ג'וסרו גייס 120 מיליון דולר לצורך המסחטה המושלמת אך אז הפך לבדיחה כשהתברר כי המשתמשים יכולים לסחוט את שקיות הפירות מהר יותר מהמסחטה היקרה • ג'וסרו הודיעה על הפסקת המכירות וייצור שקיות הפירות באופן מיידי
קובי פינדרוס
י"ט אלול התשע"ז / 09.09.2017 21:22

לא נעים: סטארט-אפ בשם ג’וסרו מעמק הסיליקון, שמכר מסחטת מיצים ב-400 דולר, וספג לעג לאחר שהתגלה כי זוג ידיים יכול לעשות אותה עבודה, הודיע בימים האחרונים על סגירתו. כך פורסם באתר ‘דה מרקר’.

ג’וסרו הצליחה לגייס לא פחות מ-120 מיליון דולר ממשקיעים למסחטה המיוחדת. הקונים של המסחטה החדשה חייבים היו לקנות גם שקיות מותאמות במיוחד של פירות וירקות חתוכים, שרק בהן ניתן היה להשתמש במסחטה.

אלא שאז הפכה החברה לבדיחה, לאחר שכתבה של בלומברג [צפו בסרטון] הראתה כיצד המשתמשים יכולים לסחוט את השקיות בקלות בידיהם ולהפוך את תוכנן למיץ מהר יותר מהמסחטה היקרה – שמחירה החל ב-700 דולר וירד ל-400 דולר.

ג’וסרו, שהוקמה רק לפני שנה וחצי, הודיעה באתר שלה כי החליטה להפסיק באופן מיידי למכור את המסחטות ולייצר את השקיות, לאחר “שהתבהר כי יצירת מערכת ייצור והפצה יעילה לבסיס צרכנים בקנה מידה ארצי מצריכה תשתיות שלא נוכל לבנות בעצמנו כעסק עצמאי”.

החברה, שאמרה כי היא מחפשת קונה בעל שרשרת אספקה קיימת של מזון טרי, מציעה החזרים ללקוחותיה במשך 90 יום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות