חזן על מעצר המאיים עליו: “שנים מספרים לנו שהשמאל אינו אלים…”

תושב תל אביב כבן 41 נעצר בחשד שאיים על חבר הכנסת אורן חזן הח"כ, המאושפז בבית חולים מזה מספר ימים: "ההסתה והאיומים מצד השמאל הולכים וגוברים, בעידודה הפעיל של התקשורת. לא יסתמו לי את הפה!"
אריה ריבקינד
ט"ו אלול התשע"ז / 06.09.2017 17:53

תושב תל אביב כבן 41 נעצר בחשד שאיים על חבר הכנסת אורן חזן מהליכוד.

בתגובה על המעצר הגיב הח”כ מהליכוד: “קיבלתי את הידיעה על המעצר בבית החולים, שם אני מאושפז מזה מספר ימים. שנים מספרים לנו שהשמאל אינו אלים. אפשר היה לחשוב ששם כל היום יושבים, מחזיקים ידיים ושרים קומבייה – אבל המציאות מלמדת בדיוק את ההיפך: ההסתה והאיומים מצד השמאל הולכים וגוברים, בעידודה הפעיל של התקשורת שמסיתה נגד אנשי ציבור מהימין, והגבולות נמתחים כל פעם מחדש”.

חזן הוסיף: “זו לא הפעם הראשונה שאני מתמודד מול איומים והסתה קיצונית. רק לא מזמן ראו כולם את האלימות הפיזית הבוטה כלפיי בהפגנה של ‘שוברים שתיקה’ – ואיש לא פצה פה ולא פעל נגדם. ניתן היה לסבור שדמי מותר”.

לדבריו, “המשטרה עצרה היום את אחד מהם. אני מקווה שאולי יבינו בשמאל שגם הם אינם מעל החוק והדם של נבחרי הציבור מהימין אינו פחות סמוק מהדם של אלו מהשמאל”.

חזן הדגיש: “גם כשקשה, אני אמשיך לשמור על הדרך והאידיאולגיה ולומר את כל האמת – לא ירתיעו אותי ובטח שלא יסתמו לי את הפה!”

כפי שדווח בחרדים 10, החקירה החלה בעקבות תלונה שהוגשה למשטרה לפני כשבועיים, לאחר שהחשוד פרסם פוסט על דף הפייסבוק של חבר הכנסת חזן.

החשוד אותר אתמול בביתו ונעצר. בחיפוש שבוצע בבית החשוד, נתפס מחשבו האישי ומכשיר נייד. היום הוא הובא בפני בית המשפט לדיון בהארכת מעצרו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות