אין בושה • היח”צ של עיריית ב”ב: זייברט העביר ילדים במעבר חצייה

ההורים של ילדי החינוך המיוחד בבני ברק מטפסים על הקירות בגלל מחדלי העירייה? אז מה • לדוברות יותר חשוב לספר שראש העיר חנוך זייברט יצא, מצויד בצלם ובבכירי העירייה, כדי להעביר ילדים במעבר חציה סואן
יוני גרין
י"ג אלול התשע"ז / 04.09.2017 18:30

למרות ששנת הלימודים נפתחה ביום שישי, חלק גדול של ילדי החינוך המיוחד לא הצליחו להגיע בימים האחרונים אל בתי הספר, בעוד ההורים מוצאים עצמם חסרי אונים – והכל בגלל מחדל ראש עיריית בני ברק, שלא נערך כראוי לקראת הפתיחה.

החברה שזכתה במכרז להובלת הילדים לא הצליחה לארגן את כל הרכבים הנדרשים, והעירייה מצידה, לא דאגה להסעות חלופיות עבור הילדים.

אבל כל הזעם שנשפך בימים האחרונים ברחובות העיר בני ברק, לא מפריע למחלקת הדוברות של העירייה להתעלם מהנעשה, ותחת זאת שיגרה למערכות כלי התקשורת הודעת יח”צ המהללת את ראש העיר, שיצא ביום פתיחת הלימודים, מצויד בצלם, לצורך הפקת האייטם.

תחת הכותרת “צוות עירוני בכיר העביר מאות ילדים את הכביש” – נאמר בהודעה: “חנוך זייברט, ראש עירית בני ברק הודיע, במסגרת העברת מאות תלמידים במעברי חציה סואנים ברחוב חזון אי”ש פינת רחוב הרב דסלר, כי אינה דומה שמיעה לראיה, ומראיית המקום מקרוב מוכח הצורך הגדול במערכת רמזורים בצומת זה, ובתוך חודשים אחדים תותקן ותופעל מערכת רמזורים זו, כהמשך למערכות דומות שהותקנו בשנתיים האחרונות בצומת הרחובות חזון אי”ש- נחמיה ובצומת הרחובות חזון אי”ש -ברטנורא”.

בהודעה, שנראה כי נוסחה עוד בימים בהם שלט בישראל שלטון מפא”י, נאמר עוד: “בסיור ניגשו תושבים רבים לראש העיר ולצוות העירוני הבכיר, שנטלו חלק במעבר התלמידים, כדי להביע את הוקרתם על המבצע, ובמסגרת זו, הודיע ראש העיר לתושבים ששאלו על פיתרון המצב בצומת הסואן, כי כבר מסר על הקמת מערכות הרמזורים החדשים שתופעלנה בצומת בתוך חודשים אחדים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות