ליצמן בבית דודי מילר ז”ל: הבטחתי לו שאהיה בבר מצווה, לא זכינו…”

שר הבריאות הגיע לניחום אבלים אצל משפחת הילד דודי מילר ז״ל - עמו נפגש כשביקש לפגוש את השר בלשכתו: "פגשתי נער מחונן וטהור, ילד חמד שיראתו היתה נסוכה על פניו. הצוות שליווה את ביקורו בלשכתי התרגש"
אבי כץ
י"ג אלול התשע"ז / 03.09.2017 21:12

שר הבריאות יעקב ליצמן הגיע היום (ראשון) לניחום אבלים אצל משפחת הילד דודי מילר ז״ל, שנפטר ביום שישי לאחר מחלה קשה.

לפני כחודשיים הגשים השר לדודי ז״ל משאלה, כשביקש לפגוש את השר בלשכתו. יחד עם ליצמן הגיע יעקב ביבלה, איש עסקים שהעניק ש״ס לדודי ז״ל בלשכת השר לבקשת הנער שחלה.

השר ליצמן ניחם את ההורים הכואבים ואמר כי דודי ז״ל זכה לרגש כל כך הרבה אנשים במשך חייו, בזמן מחלתו וגם לאחר מותו. “העובדה שנער חולה מבקש רק דבר אחד, תנו לי סט ספרים ללימוד תורה – זה מדהים ומעורר השראה”, אמר ליצמן. “פגשתי נער מחונן וטהור, ילד חמד שיראתו היתה נסוכה על פניו.

“הצוות שליווה את ביקורו בלשכתי התרגש מהתפעלות מעוז רוחו של העלם הצעיר, שאין בעולמו כלום אלא ד’ אמות של תורה בלבד. ראו שכואב לו, בקושי עמד על רגליו, אבל צהלתו ואצילותו בפניו”.

ליצמן סיפר כי מיד שסיפרו לו שיש ילד חולה שמבקש לפגוש אותו – הסכים בחדווה. “בירכתי אותו ואיחלתי לו בריאות ואף הבטחתי לו שאהיה בבר מצווה שלו, אך לא זכינו – וההשגחה העליונה סברה אחרת ואנו לא שואלים שאלות”, אמר השר.

האבא, ר’ חיים מילר, סיפר כי דודי ז״ל פגש בשר ליצמן במהלך אישפוזו בבית חולים, בעת שהשר הגיע לבקר במקום – והביע משאלה לבקר בלשכתו וללמוד עמו סוגיה בגמרא. “דודי ז״ל שמח על כך וסיפר לחברים בחדווה והדבר שימח אותו מאד.

בזמן ניחום השר – הקריא האב ליעקב ביבלה את ההקדשה שכתב דודי על הגמרא בה הודה על המתנה היפה והמרגשת.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות