ביטן: “כמה פעמים דיבר אולמרט עם נוני מוזס? וכמה פעמים אהוד ברק?”

יו"ר הקואליציה דוד ביטן הצהיר בתכנית 'פגוש את העיתונות', כי ידרוש מידע על שיחות ראשי הממשלה הקודמים עם עורכי עיתון: "עושים עניין מכלום, נתניהו לא היחיד שמדבר עם עורכי עיתון"
אריה ריבקינד
י"ב אלול התשע"ז / 02.09.2017 22:21

יו”ר הקואליציה ח”כ דוד ביטן (הליכוד) דורש לקבל נתונים על שיחות של ראשי הממשלה קודמים עם עורכי העיתונים המובילים – בעקבות חשיפת נתניהו על תדירות שיחותיו עם הבעלים של ‘ישראל היום שלדון אדלסון ועורך העיתון לשעבר עמוס רגב.

בראיון שהעניק ל’פגוש את העיתונות” בחדשות 2 אמר ביטן: “מחר אני אבקש לדעת כמה פעמים אולמרט דיבר עם עורך ידיעות אחרונות כשהיה ראש ממשלה וכמה פעמים ברק דיבר עם עורכי עיתון”.

ח”כ ביטן הגן על ראש הממשלה: “עושים עניין מכלום, הוא לא היחיד שמדבר עם עורכי עיתון”.

ביטן הדגיש כי לנתניהו אין השפעה על ‘ישראל היום’. “לפי מבקר המדינה, אם יוכיחו שיש קשר, כל הוצאה של ישראל היום יכולה להתקזז מתקציב הליכוד ואז לליכוד לא יהיה תקציב”, אמר.

יו”ר הקואליציה טען עוד: “זה לא דמוקרטי – השמאל רוצים להפיל את הליכוד גם מבחינת ממשלה וגם מבחינת תקציב. הכל בלופים, וחלק מהעיתונאים שותפים לזה”.

ביטן הגיב על פרסום תוצאות בדיקת הפוליגרף הפרטי שערכה רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו: “היא אמרה שהיא לא ביקשה ולא הנחתה ויצאה דוברת אמת – צריך לבדוק את זה כראיות חדשות”.

שרה נתניהו עברה בדיקת פוליגרף פרטית לקראת ההכרעה האם להגיש נגדה כתב אישום בפרשת המעונות – הכרעה שתתקבל בקרוב.

תוצאות הבדיקה, שנערכה במכון ‘טל פוליגרף’, פורסמו באתר ‘ניוז 1’. על פי הודעת המכון, רעיית ראש הממשלה דחתה במהלך הבדיקה את האשמותיו של אב הבית לשעבר מני נפתלי, וטענה כי לא “ניפחה” את מספר המשתתפים בארוחות בניגוד לנטען נגדה.

הבעלים של מכון הפוליגרף שגם ערך את הבדיקה, כתב בסיומה: “בניתוח ממצאי הבדיקה לא אובחנו בתשובותיה של גברת נתניהו לשאלות הרלוונטיות תגובות פיסיולוגיות המעידות על אמירת שקר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות